اخبار نساجی

توکن و ناهماهنگی مدیران باعث طولانی تر شدن توقف نماد یک شرکت شدند

نماد معاملاتی شرکت تولید مواداولیه الیاف مصنوعی درجریان معاملات ۱۳ مرداد به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف و تاکنون باز نشده است.

این موضوع باعث شد تا برخی سهامداران این شرکت ۱۴.۳ میلیارد تومانی حاضر در بورس ، خواهان کسب اطلاع از دلیل طولانی شدن توقف نماد توسط بورس پرس شوند.

پیگیری های بورس پرس از مسئولان مرتبط نشان داد درحالی علت توقف نماد “شمواد” تعدیل منفی و افزایش زیان سال مالی شهریور ۹۵ ( آخرین رقم اعلامی۴۶۷ ریال زیان) است که عدم دریافت “توکن” (سخت‌افزاری برای ورود مسئولان انتشار اطلاعات در سامانه ها از جمله کدال بورس) عامل اصلی طولانی تر توقف نماد شده است.

این مسئله هم از قرار معلوم به دلیل ناهماهنگی اعضا هیات مدیره رخ داده و نامه نگاری های سازمان بورس هم فایده ایی نداشته و باعث بروز تخلف و تهیه پرونده ایی برای این شرکت شده است.

با این اوصاف سهامداران این شرکت باید در وهله اول منتظر حل موضوع “توکن” و در اصل هماهنگی مدیران و سپس ارسال اطلاعات به کدال باشند تا امکان بازگشایی نماد آن فراهم شود.

“شمواد” از تک سهم های نوسانی سال گذشته بازار بود که طی ۶ ماه و به رغم روند منفی بازار با رشد ۴۶ درصدی قیمت هر سهم مواجه شده و از ۲۹۹ به ۳۴۸ تومان رسیده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این شرکت سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور گذشته را ابتدا با ۳۸.۵ درصد کاهش از ۲۷۵ به ۱۶۹ ریال و سپس به ۱۰۴ ریال رساند و اولین سود هر سهم سال مالی شهریور ۹۵ را ۱۰۱ ریال اعلام کرد اما به زیان ۴۶۷ ریالی تغییر داده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×