اخبار نساجی

پرداخت یارانه به تولید‌کنندگانی که در نمایشگاه خارجی شرکت کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پرداخت یارانه به تولید‌کنندگانی که در نمایشگاه خارجی شرکت کنند

    رئیس سازمان صنعت استان تهران از پرداخت یارانه به تولید‌کنندگانی که در نمایشگاه‌های خارجی شرکت کنند خبر داد و ابراز امیدواری کرد مشوق‌های صادراتی از سال آینده بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس یدالله صادقی در مراسم آغاز به کار دومین نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون اظهار داشت: با توجه به تغییرات نرخ ارز در حال حاضر ورود کالای قاچاق به کشور کاهش پیدا کرده است و در زمینه مبلمان محصولات داخلی با برندهای ترک و ایتالیایی رقابت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار واحد با پروانه و ۱۴ هزار واحد بدون پروانه در زمینه تولید مبلمان فعالیت می‌کنند.

صادقی در خصوص جوایز صادراتی گفت: برای اعزام هیئت‌های تجاری و همچنین شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور دولت از تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان حمایت می‌کند و امیدواریم که از سال آینده سایر مشوق‌های صادراتی نیز از سر گرفته شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: صبح امروز با آقای سینکی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت جلسه‌ای داشتیم و قرار شد با هماهنگی استانداری تهران و شهرداری تهران مکان‌های مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اختیار ما قرار گیرد.

همچنین اصغر حیدری دبیر برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت تولید‌کننده مبلمان در فضای مفید ۱۲ هزار متر مربع و فضای غیرمفید ۴ هزار متر مربع حضور دارد.

به گزارش فارس دومین نمایش مبلمان منزل از امروز افتتاح و تا اول دی ماه در مصلای بزرگ امام خمینی توسط تولید‌کنندگان داخلی ادامه خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×