اخبار نساجی

رتبه‌بندی شرکتهای حمل و نقل تا پایان امسال

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمامی شرکتهای حمل و نقل تا پایان سال رتبه بندی می شوند، گفت: رانندگان فاقد مسکن با اولویت مسکن مهر دریافت می‌کنند.

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه شرکتهای حمل و نقل رتبه بندی می شوند، گفت: از آذرماه آیین نامه جدید رتبه بندی شرکتهای حمل و نقل ابلاغ شده است و این موضوع در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمامی شرکتهای حمل و نقل مسافری بین رتبه ۵ تا یک را دریافت خواهند کرد و تاپایان سال همه شرکتها موظفند که مدارک خود را برای درجه بندی در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دهند.

وی تصریح کرد: این شرکتها برای رتبه بندی باید اطلاعات مربوط به خدمات فروش بلیت، ترمینال و دیگر موارد را به سازمان ارایه دهند تا براساس آن رتبه بندی آنها از سوی وزارت راه انجام گیرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه خدمات حمل و نقل روستایی در بخش مسافری آغاز شده است، گفت: بیش از یک هزار خط شناسایی و با کمک اتحادیه ها و شرکتهای حمل و نقل افزایش خدمات در این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

افندی زاده تصریح کرد: سازمان تلاش دارد در زمینه معیشت رانندگان برون شهری اقداماتی را انجام دهد که پس از اجرای هفدمندی یارانه ها، ۵۰ درصد از حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان که کارت هوشمند و فعالیت باری و مسافری دارند از سوی دولت پرداخت می شود و کلیه رانندگان و خانواده های آنها هم دارای بیمه تکمیلی و حوادث شرکت های حمل و نقل شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین از تمام رانندگان فاقد مسکن با اولویت برای دریافت مسکن مهر ثبت نام شد تا آنها هم دارای مسکن شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×