اخبار نساجی

شرایط ثبت‌نام مسکن ویژه تهران اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرایط ثبت‌نام مسکن ویژه تهران اعلام شد

شرایط ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح ویژه تهران همانند شرایط مسکن مهر شهر جدید پردیس است و زمان دقیق ثبت نام در تابستان اعلام می‌شود.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، ایرج رهبر ـ رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان این‌که اولین مرحله ساخت و ساز مسکن طرح ویژه تهران در شهر جدید پردیس در حال انجام است، اظهار کرد:‌ در شهر جدید پردیس حدود ۸۰ هزار واحد آغاز به ساخت شده است.

وی افزود: متقاضیان این واحدها با مراجعه به دفاتر ۲۲ گانه پست ثبت‌نام کرده و در صورت واجد شرایط بودن با پرداخت آورده مشخص می‌توانند جزو متقاضیان صد درصد واحدها قرار گیرند.

رهبر با تاکید بر این‌که تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در حال حاضر پالایش متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، آغاز شده و در صورتی که افراد شرایط لازم را کسب کرده باشند از طریق ارسال پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان تصریح کرد: شرایط ثبت نام مسکن مهر ویژه تهران همانند شرایط ثبت نام مسکن مهر است.

وی در پایان گفت: قرار بود این طرح در چهار منطقه از شهر تهران ساخته شود که هنوز به مرحله ساخت و ساز نرسیده است.

از جمله شرایط ثبت‌نام مسکن مهر پردیس فاقد مسکن بودن یا به عبارتی افراد سرپرست خانواری که خود و افراد تحت تکفل آنها از تاریخ اول فروردین ۸۴ فاقد زمین و واحد مسکونی بوده و از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ ماه از هیچ‌یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند، زنان خود سرپرست اعم از مجرد، مطلقه یا بیوه مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن با ارائه مدارک و مستندات قانونی (در خصوص فوت همسر یا طلاق، معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن و با معرفی و تأیید سازمان بهزیستی کشور است.

پیش از این نیز چگینی ـ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی ـ با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار مسکن و تولید مسکن ویژه در مناطق شهر تهران، ثبت‌نام این واحدها از شهریور ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: مخاطبان اصلی این واحدها مستاجران هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×