اخبار نساجی

چهار میلیون نفر از مردم یمن در فقر کامل بسر می برند

 

چهار میلیون نفر از مردم یمن در فقر کامل بسر می برند

 

نیویورک – نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد :حدود چهار میلیون نفر از مردم یمن در فقر کامل بسر می برند و این کشور از نظر سوء تغذیه بعد از افغانستان دومین کشور عقب مانده جهان است.

به گزارش بی باک به نقل از ایرنا ، جمال بن عمر دیپلمات مغربی الاصل و نماینده ویژه بان کی مون در یمن عصر چهارشنبه با حضور در نشست شورای امنیت آخرین گزارش خود را از تحولات و چالش های فرا روی دولت جدید و مردم آن کشور ارایه داد.

وی اظهار داشت :برای تامین نیازهای اولیه مردم یمن به ۴۴۶ میلیون دلار نیاز است در حالی که تاکنون تنها ۱۵ درصد از این مبلغ از سوی کشورهای مختلف جهان تامین شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده ویژه سازمان ملل درامور یمن از فعالیت های القاعده به عنوان چالش اصلی دولت جدید در این کشور نام برد و گفت : القاعده در نقاط مختلف این کشور حضور دارد و فعالیت های این گروه برای مردم ان کشور و دنیا خطرناک است.

وی همچنین به نقش فعال و موثر جوانان یمنی در انتخابات اخیر این کشور به عنوان یک نقطه قوت و پتانسیل مثبت نام برد و اظهار امیدواری کرد که دولت جدید به جوانان فرصت دهد تا نقش تعیین کننده ای در سازندگی و آینده آن کشور داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×