اخبار فرش ماشینی

۱۲۳ شرکت تعاونی در هشتمین جشنواره تعاونی های برتر استان ثبت نام کردند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

۱۲۳ شرکت و اتحادیه تعاونی استان به منظور شرکت در هشتمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در سامانه این جشنواره ثبت نام کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این مطلب گفت: شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در ۱۷ گرایش از گرایش های ۲۰ گانه شامل کشاورزی، صنعتی، معدنی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، فرش دستباف، خدماتی، حمل و نقل، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمران، بانوان، سهامی عام، سهام عدالت، دانش بنیان و اتحادیه تعاونی در این جشنواره ثبت نام کردند.

«حسین پور» ادامه داد: داوری اولیه بر مدارک و مستندات ارسالی از سوی این تعاونی ها آغاز شده است که پس از بررسی، از هر گرایش ۲ تعاونی انتخاب و معرفی می شوند.وی درباره مرحله دوم داوری این جشنواره هم اظهار داشت: به منظور بررسی بیشتر از وضعیت فعالیت تعاونی های شرکت کننده در این جشنواره، کارشناسان به محل فعالیت شرکت اعزام و در نهایت تعاونی های منتخب در ۴ بخش برتر استانی، استمرار برتری، بخش ویژه و برتر ملی معرفی خواهند شد.

وی با بیان این که امسال تعاونی های خوبی از استان در این جشنواره شرکت کردند، ابراز امیدواری کرد شاهد درخشش تعاونی های این استان در بخش برتر ملی باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×