اخبار فرش ماشینیاسلاید شونساجی و مردم

چقدربه حرفهای فروشندگان فرش ماشینی اطمینان دارید؟

سو استفاده از ناآگاهی مشتریان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در ایران فروش فرش ماشینی وارد یک فاز رقابتی شده است و دلیل آن نیز تعداد بالای کارخانجات فرش ماشینی و تولید زیاد در بازار است. این امر موجب شده است تا شرکت های فرش ماشینی و یا توزیع کنندگان فرش ماشینی در بازار  تلاش کنند تا مشتری و خریدار فرش را با ترفندهای مختلف از جمله تبلیغات پر رنگ و لعاب تلوزیونی ، شرکت در نمایشگاه های خرید و استانی و افتتاح فروشگاه و یا اخذ نمایندگی و .. به سمت خود جلب کنند.

در این بین شما به عنوان خریدار فرش وقتی به یک فروشگاه فرش ماشینی مراجعه می کنید انتظار دارید اطلاعات کامل و دقیقی از سوی فروشنده یا فروشگاه دار به شما داده شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با بهترین قیمت فرش مورد علاقه خود را تهیه کنید.

توصیه ما این است که چندان از فروشندگان فرش ماشینی انتظار نداشته باشید چرا که اغلب آنها مثل هر فروشنده دیگری به فکر افزایش فروش مغازه و البته درامد خود است. بنابراین حتما قبل از خرید از چندین فروشگاه با برندهای مختلف بازدید نمایید و اطلاعات خود را که قبلا از اینترنت و یا سایت های معتبر جمع آوری کرده اید را با حرفهای فروشندگان مختلف روی هم بریزید تا متوجه شوید کدام به واقعیت نزدیک تر است و می تواند بهترین قیمت و کیفیت را برای ما به دنبال داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از فروشندگان فرش نه تنها اطلاعات پایه ای در مورد شانه و تراکم فرش و جنس الیاف ندارند بلکه به وضوح اطلاعات غلط و نادرست به مشتری می دهند تا از نا اگاهی مشتریان سو استفاده کرده و محصول خود را هر چند مخالف با نیاز مشتری باشد به فروش برسانند. حتی در مواردی فرش های نامرغوب داخلی را به نام فرش ترک و بلژیکی با قیمتهایی چند برابر به مشتری می دهند و پاسخگو هم نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرش ماشینی و خرید فرش ماشینی  کانال اینستاگرام  ما را دنبال کنید

info@kohanjournal.com

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×