اخبار نساجی

مبادلات تجاری ایران و یونان به ۳ میلیارد یورو افزایش می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان با بیان اینکه ظرف سه ماه آینده اتاق ایران و یونان تشکیل می‌شود گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده میزان تجارت ایران و یونان تا سه سال آینده به سه میلیارد یورو افزایش می‌یابد.

مجید موافق قدیری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر افزود :بر اساس رایزنی که با اتاق بازرگانی صورت گرفته است موافقت ضمنی ایجاد اتاق ایران و برزیل گرفته شده است و به نظر می رسد که ظرف مدت سه ماه آینده به منظور گسترش روابط تجاری ایران و یونان این شورا به اتاق مشترک تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: یونان در حال حاضر سومین شریک تجاری ایران در حوزه شینگن است که بر اساس هدف گذاری انجام شده امیدواریم که میزان مبادلات دو کشور به سطح سه میلیارد یورو در ۲ سال آینده برسد.

دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان ادامه داد:  یونان مشتری خوبی برای بازارمحصولات پتروشیمی، خشکبار و فرش ایران است، همچنین قابلیت واردات مواد معدنی و مصالح ساختمانی، زیتون، خدمات فنی مهندسی، آموزش و کشتی سازی وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار داشت:  این کشور قابلیت سرمایه گذاری در کشاورزی، گردشگری، ساختمان و هتل سازی را در کشور ما دارد که با برداشته شدن تحریم زمینه گسترش دوباره همکاری‌های دو کشور فراهم می‌شود.

گفتنی است که در شهریورماه سال جاری هیئت تجاری ۷۰ نفره ای از ایران برای گسترش همکاری‌های تجاری به یونان می رود .این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می‌کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×