اخبار نساجی

۱۲.۲ هزار میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در کشور اختصاص یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس بانک مرکزی

 

محمود بهمنی:
۱۲.۲ هزار میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در کشور اختصاص یافت

رئیس بانک مرکزی از اختصاص ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بهمنی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی طرح های در دست احداث استان کردستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در کشور اختصاص پیدا کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تسریع در ساخت پروژه ها و طرح های زودبازده در سراسر کشور گفت: از این میزان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده و مابقی پرداخت شده است که هم اکنون اعتبار مانده نیز در مرحله پرداخت قرار دارد.

رئیس بانک مرکزی هدف دولت را توسعه و آبادانی کردستان و تقویت زیرساخت ها از طریق افزایش اعتبارات و اعطای تسهیلات بانکی دانست و افزود: با حمایت از بخش خصوصی از طریق اعطای تسهیلات و توزیع اوراق مشارکت به توسعه و تقویت راه های استان کردستان کمک می کنیم.

بهمنی اتمام طرح های نیمه تمام در سطح کشور را از اهداف اصلی دولت دانست و تاکید کرد: اعتبارات کافی برای اتمام این طرح ها از سوی دولت در نظر گرفته شده است و با توجه به دستور رئیس جمهور و برنامه ریزی های صورت گرفته تمام طرح ها باید در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرای اقتصادی دولت از صبح امروز برای سفری دو روزه وارد سنندج شد و قرار است که در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی و تولیدی شرکت کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×