اخبار نساجی

ادامه روند صعودی قیمت بنزین در بازار آمریکا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ادامه روند صعودی قیمت بنزین در بازار آمریکا

تازه ترین گزارش موسسه تحقیقاتی ای ای ای در آمریکا حاکی از ادامه روند صعودی قیمت بنزین در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس موسسه ای ای ای اعلام کرد میانگین قیمت هر گالن بنزین در ایالت داکوتای شمالی طی ماه مارس با ۲۱ سنت افزایش روبرو شده است ، این در حالی است که میانگین قیمت هر گالن بنزین در بازار آمریکا طی ماه مارس با رشد ۱۸ سنتی روبرو شده است .

بر اساس این گزارش میانگین قیمت هر گالن بنزین در ایالت داکوتای شمالی در این مدت به بیش از ۳.۸۰ دلار رسیده است . میانگین قیمت هر گالن بنزین در بازار آمریکا در این مدت به بیش از ۳.۹۰ دلار رسیده است و در یازده ایالت آمریکا قیمت بنزین به بیش از ۴ دلار در هر گالن می رسد .

بر این اساس قیمت بنزین در این ایالت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ سنت افزایش داشته و قیمت بنزین در بازار آمریکا نیز نسبت به سال قبل با رشد ۲۹ سنتی روبرو شده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گزارش دیگری نیز حاکی است قیمت بنزین در ایالت آتلانتا طی هفته گذشته بیش از ۵ سنت رشد داشته است و به بیش از ۳.۸۳ دلار در هر گالن رسیده است . میانگین قیمت هر گالن بنزین در بازار آمریکا طی هفته گذشته با ۳.۲ سنت رشد به ۳.۸۹ دلار رسیده است . افزایش قیمت بنزین در آمریکا فشار زیادی را بر دولت باراک اوباما وارد کرده است به طوری که تازه ترین نظر سنجی ها نشانگر کاهش محبوبیت وی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ است .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اعمال تحریمهای غرب بر ضد ایران تاثیر زیادی بر افزایش قیمت نفت طی ماههای اخیر داشته است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×