اخبار نساجی

شرکت پیشگام رزین پترو پاد; تولید کننده روغن های اسپین فینیش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تولید کننده روغن های اسپین فینیش

شرکت پیشگام رزین پترو پاد فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و در زمینه تولید رزین های آب پایه، از قبیل هموپلیمرهاو کوپلیمرهای وینیل استات، آکریلیک و استایرن آکریلیک، محصولات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می نماید.

اکنون پس از گذشت یک دهه از آغاز فعالیت خود یکی از شرکت های پیشرو تولید رزین های پایه آبی کشورمی باشد.

محصولات شرکت پیشگام رزین پترو پاد عمدتاً در صنایع رنگ، شیمی ساختمان، عایق سفید بام، منسوجات نبافته، موکت نمدی، فرش ماشینی، چسب و صنایع بسته بندی مصرف میگردد. دامنه تولیدات این شرکت با کارمستمرواحد تحقیق و توسعه که از نیاز مشتری الهام می گیرد، دائماً در حال گسترش است

 روغن های اسپین فینیش

  • شکل ظاهری
  • مایعی غلیظ و کاملا شفاف
  • PH: هفت (خنثی)
  • درصد اکتیو : ٨٢.۵
  • حلالیت: به راحتی در اب حل می شود

خواص شیمیایی
این محصول هیچگونه تغییری در خصوصیات الیاف به وجود نیاورده و هیچ تاثیری روی رنگ الیاف ندارد با ابربه راحتی قابل شستشو می باشد و نسبت به عملیات مکانیکی مقاوم است.

ماده فوق باعثایجاد لغزندگی بین الیاف شده و این امر هدایت الکتریکی الیاف را افزایش داده و الکتریسیته ساکن را خنثی می کند.
این ماده هیچگونه اثر خوردگی روی دستگاه ها نداشته و امولسیون ان به مدت طولانی پایدار است و برروی الیاف soft touch را اضافه می کند.
این محصول برای تولید الیاف پلی پروپیلن از طریق سیستمهای CF و BCF و الیاف پلی استر و پنبه بسیار مناسب می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ارتباط مستقیم با بخش فروش
٠٩١٢٩۵۶٢۵٠٠

محصولات شرکت پیشگام رزین پترو پاد عمدتاً در صنایع رنگ، شیمی ساختمان، عایق سفید بام، منسوجات نبافته، موکت نمدی، فرش ماشینی، چسب و صنایع بسته بندی مصرف میگردد. دامنه تولیدات این شرکت با کارمستمرواحد تحقیق و توسعه که از نیاز مشتری الهام می گیرد، دائماً در حال گسترش است

درحال حاضر، تمامی تلاش شرکت پیشگام رزین پترو پاد براین است که بتواند با بهره گیری از پایگاههای اطلاعات علمی و ارتباط مستمربا مشتریان داخلی و خارجی، در تولید محصولات جدید از پیشرفته ترین فن آوری روز دنیا استفاده نماید و قویاً براین باور است که همکاری متقابل با مشتریان و تلاش برای بالا بردن رضایت آنها موجب ارتقاء توان رقابتی هر دو طرف خواهد شد.

 

فرش نانو – ضد آب کردن فرش – Kimi Chem

فرش ایرانی از دیرباز جزء جدانشدنی خانه های مردم ایران بوده و به خاطر ظرافت، طرح و نقشه منحصر به فردی که دارد، شهرت جهانی داشته و یکی از نمادهای فرهنگ و هنر ایران محسوب میشود.

دانشمندان و محققین هر کشوری همواره میکوشند تا با نوآوری، صنایع هنری را که ریشه در فرهنگ و تاریخ کشورشان دارد، با علم روز درآمیخته و علاوه بر زنده نگه داشتن هنرهای ملی، سهم خود را در بازار حفظ کنند. در این راستا کیمیا شیمی ( Kimi Chem ) ، واحد دانش بنیا ن تحقیقاتی شرکت پیشگام رزین، نزدیک به یک دهه پیش تحقیقات خود را بر روی فرش، این هنر ملی ایران، آغاز کرد تا با پیوند علم کیمیاگری و هنر فرش بافی بتواند محصولی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد که علاوه بر داشتن هنر و ظرافت پارسی، از علم روز نیز بهره مند باشد.

تابستان سال نود و پنج سرانجام پس از نزدیک به یک دهه آزمایش و تحقیق، این شرکت موفق شد در آزمایشگاه پیشرفته خود با علم نانوشیمی و بهره گیری از نانو ذره فرشی را تولید کند که علاوه بر آنتی باکتریال بودن، در مقابل نفوذ مایعات نیز مقاومت کرده و به
نوعی “ضد لک” باشد.

پاییز نود و شش، کیمیا شیمی توانست راهی برای تولید انبوه )صنعتی( فرشهای نانو ابداع کرده و از این طریق استفاده از این محصول را برای عموم مردم ممکن سازد.

البته شایان به ذکر است که متاسفانه در سالهای گذشته و حتی امروزه محصولات ضدلکی که برای مصارف دیگری طراحی و تولید میشوند )مانند صنایع پارچه، چوب، سنگ، فلز و غیره( به اشتباه در صنعت فرش به کار گرفته شده و به همین خاطر نتایج نامطلوبی را به
همراه داشته اند اما نانوذرات تولید شده در شرکت کیمیا شیمی ( Kimi Chem ) جهت استفاده در فرش طراحی و تولید شده و در مقابل راه رفتن، جارو کشیدن و مواردی از این قبیل از خود استقامت نشان میدهند.

تماس با پیشگام رزین پترو پاد

تهران، خیابان مطهری، بعد از چهار راه مفتح، خیابان مهرداد، خیابان وراوینی، پلاک ۱۹، طبقه اول

info@pishgamresin.com

۰۲۱-۸۸۳۲۵۳۸۴

۰۲۱-۸۸۳۱۵۰۰۴

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×