اخبار فرش ماشینی

پیام رئیس اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران به مناسبت پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بسیار خرسندیم که بار دیگر با همت بلند فعالان صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش ایران و نیز درایت مدیران شرکت اوراسیا نوید (مجری نمایشگاه) همه زیر یک سقف جمع شده ایم تا در پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش های تهران باز هم اعتلای صنعت بزرگ فرش ماشینی و موکت را جشن بگیریم. صنعتی که امروز با وجود همه نامهربانی ها و بی توجهی ها همچنان رو به جلو حرکت می کند. شتاب صنعت فرش ماشینی در کشور ما به حدی است که دست اندرکاران آن هیچ گاه به ایستایی و رکود فکر نمی کنند و همواره به دنبال تازه ترین ها و بهترین ها برای پیشرفت بیشتر هستند.

صنعت فرش ماشینی از جمله صنایعی است که امروز به طور خودجوش و از درون خود نیاز به صادرات را احساس می کند و با تکیه بر توان مالی و دانش فنی خود و بدون هیچ حمایتی به دنبال یافتن بازارهای جدید است. صنعت فرش ماشینی در عرصه داخلی نیز تقریباً تمام نیازها را پاسخ گو است. خوشبختانه فرش ماشینی از معدود کالاهایی است که خریداران و مردم عزیزمان بدون هیچ اجباری و فرهنگ سازی تمایل به خرید جنس ساخت داخل دارند چرا که مطمئن هستند بهترین کشور دنیا برای خرید فرش ماشینی، ایران است. مردمی که وقتی برای خرید فرش به بازار و فروشگاه های فرش ماشینی مراجعه می کنند در دنیایی از طرح و رنگ و کیفیت غرق می شوند و شاید آن قدر با فرش ها و محصولات متنوع روبرو شوند که خرید برای آن ها سخت شود.

صنف فرش ماشینی و موکت تهران بازوی قدرتمند دیگری است که در کنار صنعت فرش ماشینی و تولیدکنندگان این بخش سکان هدایت بازار فرش ماشینی و موکت کشور را در دست دارد. صنف فرش ماشینی و موکت تهران با بیش از ۶۰۰ عضو فعال که همگی از مهمترین توزیع کنندگان، واردکنندگان، بنکداران و فروشگاه داران این بخش هستند نقش اساسی و منحصر به فردی را در عرصه توزیع فرش و موکت در تهران و سراسر ایران ایفا می کند. صنف فرش ماشینی و موکت تهران و اعضای محترم آن امسال هم با حمایت هم جانبه و فعال خود از نمایشگاه فرش ماشینی موجب گرم شدن و ارزشمندی بیشتر این نمایشگاه شدند.

به همین بهانه لازم می دانم باز هم از تمامی همکاران و اعضای صنف فرش ماشینی و موکت تهران کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که همواره نقش خود را به عنوان یکی از سه ضلع صنعت فرش ماشینی کشور به خوبی ایفا نموده اند. در پایان این سخن کوتاه لازم به ذکر است که اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران در راستای فرهنگ سازی و افزایش سطح دانش و اطلاعات صنف اقدام به چاپ نشریه اختصاصی خود و با همکاری صمیمانه مجله نساجی کهن به عنوان تنها مجله تخصصی این حوزه نموده است. سومین شماره این نشریه به طور ویژه در نمایشگاه توزیع خواهد شد که امید است مورد پسند و استفاده همکاران و عزیزان قرار گیرد. ■

با احترام
محمد هادی کمالیان – رئیس اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×