اخبار فرش ماشینی

پیش بینی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلاری برای بازار منسوجات بی بافت جهان در سال ۲۰۲۰

 

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران و به نقل از نشریه ATA براساس مطالعات جدیدی که  برای بازار منسوجات انجام شده است، پیش بینی می شود که بازار این محصولات در جهان در سال ۲۰۲۰ برابر با ۳۲/۱ میلیارد دلار باشد. دلیل اصلی این پیش بینی افزایش استفاده از پوشک  بچه به خصوص در آسیا و اقیانوسیه است. انتظار می رود که افزایش هزینه در ایجاد و سازماندهی اقتصادهای نوظهور مانند چین، هند و برزیل تأثیر مثبتی بر رشد بازار منسوجات بی بافت داشته باشد. مشکل تأمین مواد اولیه تا ۶ سال آینده همچنان به عنوان مشکل اصلی این صنعت باقی خواهد ماند.

بازار منسوجات بی بافت در سال ۲۰۱۳ برابر ۲۶/۵ میلیارد دلار بوده که ۳۸/۵ درصد از حجم این بازار به منسوجات اسپان لید اختصاص داشته است.

منسوجات بی بافت پلی پروپیلنی بیشترین مشتری را در سال ۲۰۱۳ داشت به طوری که ۶۰ درصد از تقاضا برای منسوجات بی بافت مربوط به این محصولات بوده است. انتظار می رود که تقاضای این منسوجات در ۶ سال آینده نیز بیشترین باشد.

افزایش نرخ تولد در بازارهای نوظهور مانند چین، هند و افزایش میانگین سنی افراد در کشورهایی مانند ایالات متحده ،انگلستان، آلمان و ژاپن منجر به افزایش تقاضا برای پوشک بچه و پوشک بی اختیاری بزرگسالان به ترتیب در این کشورها خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 منبع : ATA Journal
ترجمه: مهندس حمیده تشکرى شاد

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×