اخبار نساجی

Westex app ساده‌سازی فرآیند انتخاب پوشاک مقاوم در برابر آتش(ویدیو)

توسط شرکت پیشرو Westex

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پوشاک مقاوم در برابر آتش

ترجمه : فروغ امیر شیرزاد – تحریریه مجله نساجی کهن

تصور زندگی در دنیای امروز بدون گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از ما غیر قابل باور است.

امروزه، بسیاری از فعالیت‌های روزمره خود را با استفاده از تلفن همراه انجام می‌دهیم. این استفاده به قدری گسترده شده که تعدادی از مشاغل از جمله تاکسی‌های تلفنی حذف شده و در قالب اپلیکیشن‌های موبایل تغییر ماهیت داده‌اند.

همچنین بسیاری از برندها اپلیکیشن موبایل اختصاصی خود را برای معرفی و فروش محصولات خود و آسان‌سازی فرآیند خرید، راه‌اندازی کرده‌اند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب با اپلیکیشن موبایل یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نساجی آشنا شویم.

شرکت Westex

Westex با بیش از ۶۰ سال تجربه، در تولید پارچه‌های مقاوم در برابر شعله و پوشاک مقاوم در برابر آتش ، فعالیت دارد. میلیون‌ها لباس ساخته شده با پارچه‌های FR / AR با نام تجاری Westex در سطح جهان در صنایع برق، نفت و گاز و فلزات استفاده می‌شوند. این شرکت به تازگی اپلیکیشن موبایل خود را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از نسخه موبایل یا وب این اپلیکیشن، کاربران به راحتی می‌توانند پوشاک مورد نظر خود را انتخاب کرده و انطباق آن با استانداردهای ایمنی جهانی را بررسی کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

انگیزه طراحی و ساخت Westex app

گروه Westex در مورد انگیزه خود برای راه‌اندازی این برنامه، این گونه توضیح می‌دهد: “ما از طریق تحقیقات صنعتی متوجه شدیم که روند انتخاب تجهیزات حفاظت شخصی مناسب (PPE) طاقت فرسا و پیچیده است. این سیستم پیچیده همراه با چالش‌های سال ۲۰۲۰، نیاز فوری به یک روش بهتر را پر رنگ می‌کند. تیم Westex به عنوان رهبر جهانی در پارچه‌های FR / AR معتقد بود که ما می‌توانیم ابزاری برای ساده سازی فرآیند انتخاب PPE و بهبود تجربه خرید مشتریان ایجاد کنیم.”. به این ترتیب برنامه Westex طراحی و راه‌اندازی شد.

نسخه موبایل این برنامه به صورت رایگان در Apple Store یا Google Play Store و برای هر دو سیستم‌ عامل‌ iOS و Android در دسترس است. ابزار انتخاب محصول را می‌توان به صورت آنلاین در app.westex.com نیز مشاهده کرد.

ویژگی‌های Westex app

در این برنامه، کاربران جستجوی خود را با استانداردهای ایمنی متناسب با نیاز تیم خود آغاز می‌کنند. سپس می‌توانند محصولات را با ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب و ضد استاتیک بودن، فیلتر کنند. در صورتی که کاربر از استانداردهای خاصی که تیمشان باید از آنها پیروی کند مطمئن نیست، در قسمت مخاطرات، یک مرور مختصر از خطرات رایج مانند گرد و غبار قابل احتراق و قوس الکتریکی وجود دارد. بیش از ۱۵ استاندارد ایمنی جهانی در این برنامه گنجانده شده است.

کاربران به سادگی منطقه و استانداردهای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند، سپس برنامه آنها را به سمت کالاهایی هدایت می‌کند که مطابق با این معیارها باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ویژگی‌های مورد نظر خود را در فرم لباس‌های خاص مطابقت دهند و به این ترتیب لباس دلخواه خود را بسازند  و پوشاک مقاوم در برابر آتش مناسب را بیابند.

پوشاک مقاوم در برابر آتش

پس از خواندن این مطلب و آشنایی با Westex app و انگیزه طراحی و ساخت آن، به نظر شما وجود همچین برنامه‌ای برای سایر شرکت‌های نساجی نیز ضروری و مفید می‌باشد؟ آیا شرکت ایرانی ارائه دهنده محصولات نساجی که اپلیکیشن منحصر به فرد خود را داشته باشد، می‌شناسید؟ نظر خود را با ثبت در قسمت دیدگاه سایت، با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×