اخبار نساجی

انواع ماهی های تازه، منجمد شمال، جنوب و پرورشی زیر قیمت بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بازرگانی – مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران از هماهنگی با وزارت صنعت، معدن وتجارت برای عرضه انواع آبزیان در بیش از ۸۵ غرفه شیلاتی در نمایشگاههای فروش بهاره سراسر کشور خبرداد.

« عیسی گلشاهی» افزود: بر این اساس عرضه آبزیان به طور مستقیم از سوی تولیدکنندگان با کیفیت تائید شده و با قیمتی پایین تر از سطح بازار عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیتی در میزان عرضه وجود ندارد و توزیع روزانه به هر مقدار که تقاضا وجود داشته باشد صورت خواهد گرفت تصریح کرد: هم اکنون توانایی عرضه انواع محصولات شامل کنسرو و محصولات فرآوری شده و انواع ماهی های تازه و منجمد شمال و جنوب و پرورشی وجود دارد.

گلشاهی در ادامه با اشاره به تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمتها اظهار کرد: این تخفیفات در برخی از محصولات تا ۳۰ درصد هم خواهد رسید که رقابت خوبی برای عرضه محصولات با قیمت مناسب را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای شهر تهران ۱۰ غرفه شیلاتی به منظور عرضه انواع آبزیان در نظر گرفته شده است افزود: این غرف محصولات تازه، منجمد، بسته‌بندی و فرآوری شده را ارزانتر از سطح شهر و با کیفیت و بهداشت مورد تایید سازمان شیلات و دامپزشکی عرضه می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه در بحث تنظیم بازار انواع آبزیان در شب عید نباید هیچ گرانی خارج از عرفی داشته باشیم متذکر شد:‌ با توجه به اینکه ممکن است قیمت خرید برخی از محصولات آبزی بر اساس قیمتهای قبلی انجام شده باشد اما نباید این قیمتها خارج از قیمتهای عرف عرضه شود که این موضوع در محصولات کنسروی یا فرآوری شده بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی گفت: به دلیل اینکه بسیاری از محصولات آبزی در لحظه به فروش نمی‌رسند و به عنوان ماده اولیه محسوب شده و هزینه های نگهداری را شامل می‌‌شود باید قیمت در نظر گرفته شده با سود متعارف به مصرف کننده عرضه شود.

گلشاهی همچنین علاوه بر تشدید نظارتها، از اجرای طرح شاناسنامه دار کردن محصولات شیلاتی خبر داد و افزود: هم اکنون این اقدام در زمینه میگو و انواع آن پیاده سازی شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×