اخبار فرش ماشینی

معرفی واحدهای نساجی برای دریافت ۹۱۲ میلیارد تومان تسهیلات

 

مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : طی یک سال گذشته چندین واحد نساجی متقاضی تسهیلات برای تامین ۹۱۲۵ میلیارد ریال معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از “شاتا”،  گلنار نصرالهی افزود: این اقدام به منظور افزایش توان مالی خرید مواد اولیه وارداتی برای رشد تولید و صادرات انجام شد.

وی پیگیری مسائل مربوط به واحدهای بزرگ از جمله پلی اکریل ایران و نیز طرح بازسازی و نوسازی صنایع چرم و کفش و تعیین کیل مصرف کالاهای صادراتی به منظور استرداد حقوق گمرکی و نیز مشارکت در تعیین اولویتهای سرمایه گذری را از دیگر اقدامات این دفتر در سال گذشته عنوان کرد.

طرح پیشنهاد تعیین عوارض صادراتی برای انواع پوست و محصولات پوستی و سالامبور و نیز همکاری با سازمان فنی وحرفه ای کل کشور درجهت تهیه سرفصل مطالب دروس مرتبط با حوزه کاری و بررسی طرح های تحقیقاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای همکاری با طرح کمکهای فنی واعتباری واعلام نیازهای پژوهشی به موسسه مطالعات وپژوهشهای بازرگانی از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت طی یکسال گذشته عنوان شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نصرالهی افزود : ایجاد رشته های جدید درصنایع نساجی، پوشاک، چرم وکفش مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در دستور کار این دفتر قرار گرفت و در این زمینه کمیته شورای راهبردی را برگزار کردیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×