اخبار نساجی

اگر بیشتر از یک میلیون جریمه رانندگی دارید؛ مراقب باشید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت:۷۰ درصد از رانندگان دارای جریمه بالای یک میلیون تومان، جریمه های خود را پرداخت کرده اند.

به گزارش زلال نیوز به نقل از مهر ، سرهنگ مرتضی دهقان اظهار داشت: پلیس برابر قانون جدید راهنمایی و رانندگی مالکان خودروهایی را که بیش از یک میلیون تومان جریمه معوقه دارند، فراخوان و تا زمان پرداخت جریمه ها، خودرو آنها را توقیف می کند. هم اکنون صدها خودرو در کشور بالای یک میلیون تومان جریمه دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ۷۰ درصد رانندگان پس از اعلام پلیس جریمه های خود را پرداخت کرده و خودروهای آنها رفع توقیف شد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور افزود: براساس قانون رانندگان از زمان صدور هر قبض جریمه دو ماه مهلت دارند تا آن را پرداخت کنند. پس از این مدت جریمه دوبرابر افزایش می یابد. اگر راننده ای پس از گذشت چهارماه از صدور قبض جریمه خود را پرداخت نکند، یک ماه مهلت دارد تا جریمه را واریز کند، در غیر این صورت پلاک خودرو و گواهینامه در سیستم پلیس توقیف شده و تا زمان پرداخت، خدماتی از سوی پلیس دریافت نمی کنند.

دهقان در مورد اعتراض برخی رانندگان به صدور قبض جریمه از سوی ماموران گفت: از این پس در قبض های الصاقی، ماموران موظف شدند تاریخ ساخت پلاک را نیز ثبت کنند تا میزان اشتباهات کاهش یابد. البته اگر ثابت شود ماموری به اشتباه قبض جریمه صادر کرده است باید جریمه را از جیب خود پرداخت کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×