اخبار فرش ماشینیاسلاید شونساجی و مردم

پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی چه ویژگی‌هایی دارند؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فروش بالای یک کالا در بلندمدت نشان‌دهنده مطلوبیت آن کالا نزد مشتریان است بر این اساس شناخت ویژگی‌های یک فرش ماشینی پرفروش به شما کمک می­‌کند انتخاب مطلوب‌تری داشته باشید.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام فرش توس مشهد، فرش ماشینی یکی از پر تقاضاترین کالاها در خانواده‌های ایرانی است و چنانچه با ویژگی‌های پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی آشنا شوید، هنگام خرید این کالا، انتخاب‌های آگاهانه‌تر و بهتری خواهید داشت. در ادامه برخی ویژگی‌های پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی را می‌خوانید.

 

فرش‌های ماشینی ۱۰۰ درصد اکریلیک پرفروش‌ترند!

فرش ماشینی کالایی است که هر خانواده آن را به‌منظور کاربری خاص خود خریداری می‌کند و هر کاربری که از فرش انتظار داشته باشید باید به جنس الیاف آن توجه کنید. پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی برای خانواده‌هایی که از فرش ماشینی در اتاق‌های پذیرایی و نشیمن استفاده می‌کنند، فرش‌هایی از الیاف اکریلیک هستند. این فرش‌ها بسته به این‌که ۱۰۰ درصد اکریلیک باشند یا درصدی الیاف پلی‌پروپیلن (BCF) داشته باشند از دوام و لطافت بیشتری نسبت به فرش‌های تمام پلی‌پروپیلن (BCF) برخوردارند. دوام فرش‌های اکریلیک به معنای تغییر نکردن رنگ آنها در اثر شستشو و نور و همچنین مقاومت آنها در برابر سایش و گرما است. بر این اساس به دلیل این‌که اغلب خانواده‌های ایرانی از فرش ماشینی چنین خصوصیاتی را توقع دارند، فرش‌های ماشینی با الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک پرفروش‌تر از دیگر انواع فرش ماشینی به شمار می‌روند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پرفروش‌ها را از برندهای معتبر بخواهید!

این حقیقت را نمی‌توان کتمان کرد که جذابیت کالاهای ارزان از جمله فرش ماشینی ارزان قیمت در ایران با جذابیت کالای باکیفیت و گران، شانه‌به‌شانه می‌زند و رقابت می‌کند. بسیار اتفاق افتاده که مشتریان بدون توجه به این‌که در بلندمدت باید هزینه‌های ناشی از خرید فرش ماشینی ارزان و بی‌کیفیت را تحمل کنند به خرید فرش بی‌کیفیت اقدام کرده‌اند. نکته مهم در بحث قیمت فرش ماشینی این است که برندهای معتبر هرگز کیفیت را فدای ارزانی نمی‌کنند بنابراین اگر به دنبال فرش ماشینی مرغوب هستید یک پارامتر مهم را مد نظر داشته باشید؛ این‌که فرش موردنظر شما توسط چه برندی تولید می‌شود؟ این را هم بدانید که طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی در کشور توسط برندهای معتبر تولید می‌شود بنابراین مشتریان پیش از شما که چه‌بسا از شما دقیق‌تر و حساس‌تر بوده‌اند، با خرید خود بر کیفیت آن برند مهر تأیید زده‌اند.

 

پرتراکم‌ها پرفروش‌ترند!

تراکم بافت در فرش ماشینی جزو پارامترهای بسیار مهم کیفیت و فروش است. مشتریان همیشه به فرش‌های ماشینی پرتراکم روی خوش‌تری نشان می‌دهند و بازار تولید و فروش این فرش‌ها هم پررونق‌تر است. تراکم فرش ماشینی هم ازنظر عرضی و هم ازنظر طولی حائز اهمیت است. هنگام خرید فرش به پشت فرش دقت کنید و تعداد گره‌های آن را بشمارید. اگر در ۱۰ سانتی‌متر از عرض فرش ۱۰۰ گره وجود داشته باشد آن فرش، تراکم عرضی ۱۰۰۰ دارد و اصطلاحاً به آن ۱۰۰۰ شانه می‌گویند. تراکم طولی نیز با همین روش قابل‌اندازه‌گیری است.

 

اثربخشی خدمات و تخفیف در پرفروش شدن فرش ماشینی

گاهی فرش‌های ماشینی با نقشه‌های تقریباً مشابه باکیفیت مشابه و حتی قیمت نزدیک به هم در یک برند پرفروش و در یک برند کم‌فروش‌تر هستند. راز پرفروشی این فرش‌ها هوشمندی آن برند در ارائه خدماتی همچون حمل‌ونقل رایگان، امکان تعویض تا مدت مشخص و ارائه تخفیف در مقاطع مختلف است. به‌عنوان یک متقاضی فرش ماشینی شما باید بدانید که مشتریان در بازار، همواره در حال پایش فرش ماشینی موردنظر خود و سنجش قدرت خریدشان هستند تا در بهترین مقاطع زمانی که برندها کالای خود را با تخفیف عرضه می‌کنند، اقدام به خرید کنند.

 

مشتریان در مناسبت‌هایی همچون اعیاد ملی و مذهبی با اشتیاق و دقت بیشتری در بازار حضور دارند پس اگر برند مطرحی در این مقاطع اقدام به فروش با تخفیف می‌کند، این اقدام را می‌توان به بازارسنجی مناسب و احترام به مشتری توسط آن برند تلقی کرد و در بازی برد – برد که از یک‌سو به پرفروش شدن فرش‌های آن برند کمک می‌کند و از سوی دیگر کالا را به قیمت مناسبت‌تری به مشتری می‌رساند، مشارکت کرد.

 

فرش توس مشهد تولیدکننده نمونه کشور به مناسبت اعیاد و مناسبت‌های مختلف، تخفیفات ویژه‌ای روی انواع محصولات خود ارائه می‌کند. این شرکت باتجربه و سابقه طولانی در فرش دستباف و سپس تولید فرش ماشینی و سرلوحه قرار دادن صداقت و درستکاری، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم را به جدیت پیگیری می‌کند به‌گونه‌ای که مشتریان وفادار فرش توس مشهد بهترین معرفان این شرکت به شمار می‌روند.

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×