اخبار نساجی

تحویل سال آینده کلیه واحدهای مسکن مهر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تحویل سال آینده کلیه واحدهای مسکن مهر

تهران- معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه مسکن مهر هم اکنون از روند بسیار خوبی برخوردار است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال ۹۱، کلیه واحدهای مسکونی مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش بی باک به نقل از’اصغر مهر آبادی‘ روز چهارشنبه در حاشیه گفتگوی مردمی خود در محل روزنامه ایران به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: از مجموع یک میلیون و ۸۳۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی مهر برنامه سالهای ۸۹ و ۹۰ در سطح کشور، تاکنون پی سازی یک میلیون و ۷۱۷ هزار واحد به پایان رسیده، اسکلت و سقف یک میلیون و ۳۳۹ واحد زده شده و یک میلیون و ۸۶ هزار واحد در مرحله تکمیل و نازک کاری قرار دارد.

وی در خصوص واحدهای مسکونی مهر آماده افتتاح در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر نیز گفت: بالغ بر ۹۰ هزار واحد مسکونی مهر هم اکنون در سراسر کشور آماده بهره برداری است که در نوبت حضور مسئولان به منظور افتتاح هستند.

معاون وزیر راه و شهر سازی، با اشاره به اینکه مراحل افتتاح، عمدتا در بعضی مقاطع از جمله دهه فجر یا هفته دولت صورت می گرفت، افزود: هم اکنون این افتتاح به صورت مداوم است و طی دو سال گذشته ۵۴ نوبت یعنی بطور میانگین، هر ۱۵ روز یک بار افتتاح داشتیم که بی سابقه است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، همچنین از بهره برداری ۲۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان تهران در نیمه اول اسفند ماه خبر داد و افزود: وقتی در سال ۸۶، موضوع مسکن مهر مطرح شد، حتی خوشبین ترین کارشناسان تصور نمی کردند که این طرح به چنین توفیقاتی برسد و بتواند نام بزرگترین طرح عمرانی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با گذشت چند سال، نقاط مثبت این طرح نمایان تر شد و توانست معادلات منتقدان طرح را بر هم بزند.

مهر آبادی در خصوص برنامه سال آینده مسکن مهر نیز اظهار داشت: طرح مسکن مهر در سال ۹۱ ادامه خواهد داشت و در سال جدید، برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در زمین های با اجاره ۹۹ ساله با انبوه سازان قرار داد سه جانبه به امضا رسیده است.

وی با اشاره به مزیت ها و دستاوردهای مسکن مهر، خاطر نشان کرد: اجرای مسکن مهر دستاوردهای بزرگی از جمله ‘کنترل قیمت مسکن’ و ‘خارج کردن دلالان از بازار معاملات مسکن’ را به همراه داشته است.

معاون وزیر راه و شهر سازی در خصوص تسهیلات تخصیص داده شده به مسکن مهر نیز گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و در کلیه نقاط شهری نیز ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مسکن مهر، اختصاص داده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×