اخبار نساجی

راه رشد و تعالی کشور، تقویت تولیدات داخلی است

 

کرمانشاه – معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور روز دوشنبه در شورای اداری استان کرمانشاه، راه رشد و تعالی کشور را تقویت تولیدات داخلی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم عزیزی افزود: تقویت تولیدات داخلی به معنای افزایش صادرات و کسب درآمدهای سرشار ارزی برای کشور و در نهایت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است که در راه دستیابی به این مهم باید با تشریک مساعی و همکاری، قدمهای مناسبی برداریم و موانع پیش رو را برطرف کنیم.

وی دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را بسیار ارزنده توصیف و حجم اعتبارات تخصیص یافته به استان را بی نظیر عنوان کرد.

عزیزی افزود: در حوزه کشاورزی استان کرمانشاه، علاوه بر اعتبارات سالیانه سازمان جهاد کشاورزی استان، بیش از ۱۱ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال نیز در سفر رهبر معظم انقلاب برای این حوزه تخصیص یافته است.

وی گفت: در قانون بودجه سال جاری ۸۵ درصد از هزینه های مربوط به اجرای طرحهای آب و خاک را دولت تامین و تنها ۱۵ درصد را کشاورزان به عنوان سهم آورده تامین می کنند که حتی می تواند با لحاظ کردن خدمات کشاورزان، سهم دولت به ۱۰۰ درصد نیز افزایش یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون برنامه ریزی رییس جمهوری همچنین از عملکرد وزارت ورزش در حوزه استان کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: این وزارتخانه بسیار فعال است و درپی سفر رهبر معظم انقلاب هم بالغ بر پنج هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال برای این حوزه تخصیص یافته است.

وی همچنین درباره توسعه پروازها از فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب پروازی منطقه غرب کشور، گفت: مسوولین استان باید ابتدا هاب بودن فرودگاه بین المللی کرمانشاه را اثبات کنند تا شرکت هواپیمایی کشوری که متولی حاکمیتی امور در زمینه هایی مانند صدور مجوزها، طرحهای توسعه ای، هاب منطقه ای و سایر سیاست گذاری هاست، دراین زمینه نظر مساعد داشته باشد بخصوص برای برقراری پرواز کرمانشاه به نجف هم اقدام نماید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×