مد و پوشاک

قرارداد اسپانسر لباس تیم ملی امضا شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قرارداد اسپانسر لباس تیم ملی امضا شد

قرارداد اسپانسر لباس تیم ملی با حضور علی کفاشیان، نماینده شرکت آل اشپورت در ایران، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال امضا شد.

علی کفاشیان در مراسم معرفی اسپانسر لباس تیم ملی ضمن تبریک روز «خبرنگار» و مدال‌هایی که کاروان ایران در المپیک لندن کسب کرده، اظهار کرد: خوشحالیم که در این مقطع حساس که تیم ملی نیاز به حمایت دارد شرکت آل اشپورت بخشی از مسئولیت حمایت از تیم ملی را بر عهده گرفت و در قراردادی که با ما منعقد کرده است تامین لباس‌های تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فوتسال و فوتسال ساحلی را برعهده گرفته است. الان که این شرکت از ما حمایت کرده ما هم در مقاطع دیگر یاد این کار آنها خواهیم بود و ما هم از این شرکت حمایت می‌‌کنیم.

وی افزود: این قرارداد چند سال ادامه دارد و امیدوارم که لباس‌های شرکت آل اشپورت برای تیم‌های ملی ما خوش یمن باشد. البته ما برنامه‌ها را به خوبی پیش می‌بریم.

نماینده شرکت آل اشپورت در این مراسم گفت: در لباس‌های تیم ملی چندین تکنولوژی به کار رفته است، از جمله تکنولوژی نانو و این که در گرما لباس‌ها خنک باشند و در سرما بدن را گرم نگه دارند. هدف ما خدمت به تیم ملی بود و این قرارداد سه ساله را با نیت تجاری نبستیم. چرا که خوب می‌دانیم در ایران قانون کپی رایت نیست و شرکت‌های بزرگ تمایل زیادی برای همکاری ندارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: در این لباس‌ها تکنولوژی‌ای به کار رفته است که بر اساس آن آب زیادی از بدن بازیکن تبخیر نمی‌شود، اگر یک بازیکن ۹۰ دقیقه بدود نزدیک به یک کیلو و ۸۰۰ گرم آب بدن او تبخیر می‌شود. در حالی که با این لباس‌ها در حدود ۷۰۰ ـ ۸۰۰ گرم آب بدنشان تبخیر می‌شود. البته یک کیلوگرم به وزن لباس ها اضافه شده، اما تحت هیچ عنوان عرق بازیکنان را جذب نمی‌کند و سنگین‌تر نمی‌شود.

در پایان این مراسم قرارداد به صورت نمادین امضا شد و کفاشیان به همراه نماینده شرکت آل اشپورت، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی عکس یادگاری گرفتند و روی پیراهن تیم ملی را امضا کردند.

در حین این کار خبرنگاری از کفاشیان پرسید مبلغ قرارداد چقدر است؟ که کفاشیان گفت: سه ساله و مجانی! این جمله او خنده همگان به ویژه کی‌روش را در پی داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×