اخبار نساجی

جشنواره یلدا بدون فروش فوق العاده آغاز به کار کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جشنواره یلدا در حالی آغاز به کار کرد که خبری از فروش فوق العاده فصل زمستان واحدهای صنفی نیست و در کنار کالاهای مرتبط با یلدا منسوجات و کالای خواب نیز به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز یک شنبه جشنواره یلدا در مصلای تهران آغاز به کار کرد، این نمایشگاه در دو سالن سرپوشیده با ۱۵۰ غرفه دایر شده است، در این نمایشگاه بر خلاف نام آن محصولات بهداشتی، آرایشی و لوازم اتاق خواب نیز عرضه می شود.

با وجود آنکه مقرر شده محصولات عرضه شده در جشنواره و نمایشگاه های زیرمجموعه اصناف قیمت گذاری شده و نمونه پلمب شده آن در معرض دید مشتری قرار گیرد این موضوع در جشنواره یلدا رعایت نشده است.

جشنواره یلدا در حالی آغاز به کار کرد که محصولات مرتبط با نام آن نیز همچون میوه، آجیل و شیرینی به فروش می رسد اما این در حالی است که اصناف در تابستان سال جاری با آغاز فعالیت های انتخاباتی خود اعلام کرده بود دیگر نمایشگاه برگزار نخواهد کرد و سعی می کند به سمت فروش فوق العاده در سطح واحدهای صنفی حرکت کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اما نکته قابل توجه در روز نخست برگزاری این جشنواره عدم غرفه چینی، تامین تمام کالاها و قیمت گذاری کالا در کنار عدم حضور مردم عادی برای بازدید و خرید بود.

سؤالی که در قیمت‌گذاری محصولات این جشنواره پیش می‌آید آن است که نرخ محصولاتی چون میوه که روزانه تامین می‌شود و کیفیت آن با گذشت زمان تغییر می‌کند، چگونه تعیین خواهد شد.

از نکات جالب در برگزاری این جشنواره آن است که مسئولان از برگزاری آن توسط اتحادیه بنکداران خبر می‌دهند؛ اتحادیه‌ای که هیچ سنخیتی با میوه‌، مواد شوینده، تزئینی، شیرینی‌جات، منسوجات و محصولات اتاق خواب ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×