اخبار نساجی

پذیرش ۸۰ درصدپیشنهادهای ایران برای ارایه در کنفرانس ارتباطات رادیویی

 

تهران – مدیر سازمانهای تخصصی بین‌المللی رگولاتوری از پذیرش ۸۰ درصد پیشنهادهای ایران برای ارایه در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، ‘علیرضا درویشی’ روز دوشنبه گفت: این پیشنهادها در زمینه ۳۲ دستور کار کنفرانس جهانی ارتباطات، در مورد سرویسهای رادیوئی از جمله سرویسهای دریانوردی، هوانوردی، ثابت، پخش صدا و تصویر، آماتوری و سرویسهای ماهواره‌ای است.

وی افزود: این پیشنهادها، نخست از سوی ایران به جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) ارائه شده بود و از سوی این نهاد منطقه‌ای همراه با پیشنهادهای سایر کشورها به کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی ارائه شد.

درویشی گفت: علاوه بر این پیشنهادات، جمهوری اسلامی ایران درباره دستور کارهای کنفرانس، سه سند مستقل در ۱۰۹ صفحه برای کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی ارسال شده بود.

وی با اشاره به حضور موثر ایران در کنفرانس جهانی ارتباطات رادویی با رویکرد صحنه‌گردانی در مجامع بین‌المللی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم رگولاتوری در این کنفرانس، اعمال نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران در حوزه تدوین زیرساخت های مقررات رادیوئی آینده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×