اخبار فرش ماشینی

پتانسیل عظیم هند در کسب فضای بازار در بخش الیاف بشرساخت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گفته سونیل آرورا، مدیر عامل کمپانی ایمپالس بایینگ هاوس، هند با تمرکز بر بخش الیاف بشر ساخت پتانسیل زیادی برای به دست آوردن فضای بازار در اختیار خواهد داشت. این بخش در حال حاضر به دلیل کاهش صادرات نساجی چین از انحصار این کشور درآمده است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، منسوجات مصنوعی تهیه شده از الیاف بشرساخت ۷۰ درصد ذخیره نساجی جهان را به خود اختصاص می دهند و مابقی آن مربوط به منسوجات پنبه ای می باشد.

صادرات سالانه چین ۱۵۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود. با توجه به مقیاس صادرات از چین، حتی  تغییر یک درصدی آن به قیمت افزایش ۱۰ درصدی صادرات هند تمام می شود. آرورا گفت که منسوجات مصنوعی و الیاف بشرساخت آینده این کشور را می سازد.

بر خلاف روند جهانی پنبه همچنان بیش از ۵۰ درصد تولیدات نساجی هند را در اختیار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، البته بخش منسوجات مصنوعی نیز به تدریج در حال رشد است. راکش موهان جاشی، رییس موسسه تجارت خارجی هند گفت که کل جهان در حال حرکت به سوی الیاف بشرساخت است و هند نیز دارای پتانسیل عظیمی برای رشد این بخش می باشد.

به گفته گاتام نایر، مدیر عامل کمپانی ماتریکس کلوتینگ ، صادرات نساجی هند از فوریه تا آوریل ۲۰۱۷ و پس از سه سال راکد ماندن، ۱۸ درصد افزایش یافته است.

نایر گفت که با کاهش سهم چین از صادرات نساجی، هند پتانسیل لازم برای رفع نیازهای موجود در این بازار را به دست می آورد. البته لازمه ی افزایش صادرات نساجی کشور، روی آوردن به پارچه های نوآورانه، زنجیره ارزش یکپارچه و سرمایه گذاری برای افزایش مهارت ها می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، برای رشد بخش نساجی هند، سرعت بخشیدن به مذاکرات پیرامون توافقنامه های تجاری آزاد با اتحادیه اروپا و کانادا و اصلاح قوانین مربوط به نیروی کار و بهبود حمل و نقل لازم و ضروری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×