اخبار نساجی

۱۸ درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه به صورت تسهیلات ارزی به سرمایه‌گذاران تخصیص می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

۱۸ درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه به صورت تسهیلات ارزی به سرمایه‌گذاران تخصیص می‌یابد

    نمایندگان مجلس مصوب کردند در صورت تقاضا ۱۸ درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه ملی در سال ۹۳ به صورت تسهیلات ارزی به سرمایه‌گذاران تصخیص می‌یابد.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر دیروز پارلمان و در ادامه بررسی بودجه ۹۳، بند الحاقی ۳ تبصره ۵ این لایحه را پس از بحث و بررسی مصوب کردند.

طبق مصوبه مجلس، در سال ۱۳۹۳ طرح‌های نیمه تمام تولیدی و اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی که از حساب ذخیره ارزی تسهیلات ارزی دریافت نموده‌اند و در حال حاضر به دلیل عوامل غیرارادی امکان انجام تعهدات خود را ندارند، می‌توانند با رعایت ماده ۸۴ قانون برنامه پنجم توسعه و مقررات صندوق توسعه ملی باقیمانده تسهیلات خود را از این صندوق دریافت کند.

همچنین در بند الحاقی ۴ تبصره ۵ بودجه ۹۳ مقرر شد در صورت تقاضا، ۱۸ درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۳ به صورت تسهیلات ارزی به سرمایه‌گذاران تخصیص می‌یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وکلای ملت یک پیشنهاد الحاقی به تبصره ۵ را که هادی قوامی نماینده اسفراین مطرح کرد، مصوب کردند.

طبق این مصوبه یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی ناشی از اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در صورت تصویب نهایی به منظور ساماندهی به تولید و افزایش بهره‌وری تولید گوشت قرمز در اختیار صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی عشایر قرار می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×