اخبار نساجی

هزینه‌کرد یارانه ها برای تامین کود و بذر / اولین دستور وزیر کشاورزی در آستانه فصل تولید

 

هزینه‌کرد یارانه ها برای تامین کود و بذر / اولین دستور وزیر کشاورزی در آستانه فصل تولید

معاون امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی از دستور وزیر برای هزینه‌کرد مناسب یارانه‌ها در راستای تامین کود و بذر کشاورزان در آستانه فصل جاری تولید خبر داد.

ناصر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: در جلسه اخیر معاونان و روسای سازمان‌ها با وزیر جهاد کشاورزی تاکید بر حمایت از تولید و کشاورزان در آستانه کشت پاییزه محصولات کشاورزی شد که نشان داد دیدگاه و برنامه‌های مناسبی در این راستا وجود دارد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی دستور داد تا اعتبارات حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید اختصاص یابد و این اعتبارات در وهله برای تامین کود و بذر مورد نیاز کشاورزان هزینه شود.

معاون امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعیین نرخ‌های مناسب برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی و اعلام به موقع آن‌ها یکی دیگر از تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی در جلسه با معاونان و روسای سازمان‌های مرتبط بود چرا که این اقدام می‌تواند انگیزه کشاورزان و تولیدکنندگان را برای برنامه‌ریزی در راستای افزایش تولید در فصل پیش ‌رو را بالا ببرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×