اخبار نساجی

یک کارشناس: هر سه وزارتخانه به امور زیر بنایی کشور می پردازند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهران -دبیرستاد توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در مورد ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با دو وزارتخانه راه و مسکن گفت: فعالیت هر سه وزارتخانه در زمینه امور زیر بنایی است .

یک کارشناس: هر سه وزارتخانه به امور زیر بنایی کشور می پردازند
‘ کمال محامد پور ‘ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ،ایجاد یک وزارتخانه تحت عنوان ‘وزارت امور زیربنایی ‘ را مطلوب عنوان کرد و افزود: در ساختار اجرایی بسیاری از کشور ها وزارت امور زیر بنایی وجود دارد .
وی در عین حال افزود: باید به این موضوع توجه شود که وزارت امور زیر بنایی باید صرفا به امور سیاست گذاری بپردازد ،‌ در غیر اینصورت و چنانچه این وزارتخانه مانند آنچه در حال حاضر شاهد هستیم وارد امور اجرایی شود ، به دلیل ساختار عریض و طویل که شامل سه وزارتخانه است ، وزارت زیر بنایی کارکرد مناسبی نخواهد داشت .
محامد پور تصریح کرد: در تدوین تشکیلات وزارت امور زیربنایی باید به دور بودن این وزارتخانه از امور اجرایی و تصدی گیری توجه شود .

وی افزود: موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات سنخیتی با مسکن و راه از نظر موضوعی ندارد ولی لحاظ کردن حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان یک حوزه زیر بنایی مثبت و گامی رو به جلو است .
گفتنی است که مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه به ادغام سه وزارتخانه راه ، مسکن و ارتباطات و ایجاد وزارت امور زیر بنایی رای مثبت داد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×