اخبار فرش ماشینی

و این بار نمایشگاه Domotex asia / CHINAFLOOR 2008 …

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اکنون که نه سال از شروع برگزاری نمایشگاه دموتکس asia / CHINAFLOOR می گذرد، DACF به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه کفپوش در آسیا و یکی از بهترین مکان ها برای عرضه و تقاضای کفپوش در جهان مطرح است.

دهمین دوره نمایشگاه DACF از ۱۱ تا ۱۳ مارس ۲۰۰۸ در مرکز نمایشگاه های بین المللی شانگهای برگزار خواهد شد. Domotex asia / CHINAFLOOR ارائه دهنده جدیدترین پیشرفت ها در صنعت کفپوش است و می توان گفت که بهترین جایگاه برای گرد هم آوردن و برقراری ارتباطات تجاری میان مشتریان و تولید کنندگان داخلی و خارجی چین می باشد.
این نمایشگاه شامل ۴ بخش اصلی زیر است:
– فرش
– چوب و کفپوش های لمینیت
– تکنولوژی کفپوش
– کفپوش های ورزشی و ارتجاعی
تا پایان نوامبر ۲۰۰۷ افزون بر ۹۰% فضای نمایشگاه (در حدود ۸۰۰۰۰ متر مربع) رزرو شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه  سال قبل ۲۸% افزایش نشان می دهد.
امسال کل فضای اختصاص یافته به حوزه کفپوش های نساجی به ۲۵۰۰۰ متر مربع رسیده است و در این بخش افزایش چشمگیری نسبت به دوره قبل مشاهده می شود. برندهای مشهور چینی در یک سالن جمع شده اند تا به ارائه تولیدات جدید خود بپردازند. تولید کنندگان معروفی از جمله Haima،  Dongsheng، Jambros و Jackson همه با غرفه های بزرگی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. شرکت های مطرح  دنیا همچون Beaulieu، Oriental Weavers، Balata و شرکت هایی از بلژیک، آلمان، هلند و ترکیه به ارائه آخرین دستاوردها و فن آوری های خود در سالن بین المللی فرش خواهند پرداخت.
تاکنون سه سالن مربوط به بخش کفپوش های چوبی و لمینیت رزرو شده است و به منظور پاسخگویی به این حجم تقاضا، یک سالن دیگر نیز دایر خواهد شد. همه برندهای مهم چینی به ویژه شرکت Nature تولید کننده چوب های سخت، Power Dekor کمپانی شماره یک در زمینه کفپوش های لمینیت، و شرکت های Elegant Living و Giraffe که جمعاً بیش از ۵۰۰ متر مربع فضا رزرو کرده اند، در DACH 2008 حضور می یابند.  
استقبال وسیع شرکت های فعال در زمینه کفپوش های لمینیت و چوب، تأثیر مثبتی در زمینه تکنولوژی کفپوش خواهد داشت. تا پایان نوامبر ۲۰۰۷ فروش این بخش ۲۴% نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
بخش ویژه چمن های مصنوعی و کفپوش های ورزشی در نمایشگاه DACH 2007 توجه زیادی را به خود جلب کرده بود، به طوری که غرفه گذاران و بازدیدکنندگان پس از برگزاری نمایشگاه از آن به عنوان یکی از بخش های جذاب نمایشگاه یاد می کردند. در سال ۲۰۰۸ با پیوستن شرکت کنندگان بیشتر، این بخش توسعه بیشتری خواهد یافت.
انجمن Dunhua Forestry Industry فعالیت خود را با عرضه غرفه ای مشتمل بر ۱۰ شرکت از شهر  Dunhua آغاز خواهد کرد و در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع ویژگی های صنعت منطقه ای را به نمایش خواهد گذاشت.
علاوه بر آن انجمن کفپوش شانگهای با گرد هم آوردن برندهای مشهوری از جمله Anxin، Vohringer، Chinafloors‌ و Allsun، بار دیگر در این نمایشگاه غرفه گذار خواهد بود.
بازدید کنندگان می توانند علاوه بر شرکت در نمایشگاه DACF، از نمایشگاه بین المللی فرش دستباف چین که بار دیگر همزمان با DACF برگزار خواهد شد، بازدید نمایند. در حدود ۳۵۰ تولید کننده فرش در فضایی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع در این نمایشگاه غرفه گذار خواهند بود.
DACH که در صنعت بین المللی کفپوش در حال شکوفایی است، همواره توجه بیشتری را از سوی صنعت کفپوش جهان به خود جلب می نماید. انتظار می رود که هزاران تولید کننده و خریدار بار دیگر در مارس ۲۰۰۸ در شانگهای گرد هم آیند و دهمین سالگرد برگزاری این نمایشگاه را جشن بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این نمایشگاه با ما تماس حاصل نمائید. info@kohanjournal.com This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×