اخبار فرش ماشینیاخبار نساجی

ویروس کرونا باعث تعطیلی کارخانجات می‌شود؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در روزهای اخیر خبرهای خوبی از جامعه به گوش نمی‌رسد و تعداد افرادی که قربانی ویروس کرونا می‌شوند، هر روز بیشتر می‌شود و اوضاع بحرانی کشور و به خصوص کاشان و شیوع بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر در میان مردم نگران کننده است.

کاشان، پایتخت فرش ماشینی کشور، نیز یکی از شهرهایی است که تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آن به دلیلی نزدیکی به قم (مرکز اصلی شیوع این اپیدمی در کشور) نسبتا بالا بوده است.

از روزهای اول نیز هشدارهایی درمورد افزایش تعداد مبتلایان داده شده بود اما چندان توجهی به این مسئله در کل کشور صورت نگرفت و امروز کشور در شرایط بحرانی قرار دارد.

روز گذشته نیز مسئولان شهر کاشان پیشنهاد تعطیلی واحدهای تولیدی این شهر را دادند.

حسین عدالت دبیر اتحادیه فرش ماشینی کاشان اعلام کرد پیرو دستور العمل ستاد بحران شهرستان و اعمال قانونی آن توسط نیروی انتظامی و مصاحبه‌ی دادستان در مورد مکلف بودن کارفرمایان جهت حفاظت از پرسنل و ضامن بودن آنها در مورد آسیب‌های احتمالی، پیشنهاد می شود کلیه‌ی شرکت‌ها در اسرع وقت و یا از روز شنبه بیست و چهارم اسفند به حالت کاملا تعطیل درآیند.

باتوجه به تعداد بالای کارخانجات تولیدی در شهر کاشان و نیز تعداد زیادی از شهروندان شاغل در این مجموعه‌ها آیا بهتر نیست مسئولان دستور تعطیلی کارخانه‌ها را صادر کنند؟
نظر شما در این باره چیست؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×