اخبار فرش ماشینی

افزایش ۲۱ درصدی صادرات محصولات نساجی پاکستان به اروپا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، وزارت بازرگانی پاکستان اعلام کرد: صادرات محصولات نساجی پاکستان به اروپا ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش دیلی پاکستان، صادرات محصولات نساجی پاکستان به اروپا از سال ۲۰۱۳ حدود ۵۴ میلیون دلار در سال بود که با ۲۱ درصد افزایش به ۶۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ رسیده است.

اتحادیه اروپا برای افزایش واردات محصولات نساجی پاکستان با این کشور به توافق رسیده است و قرار شده تسهیلاتی نیز در این زمینه ارائه شود.

پاکستان مواد اولیه مانند نخ و پارچه نیز به اروپا و آمریکا صادر می کند که نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصاد این کشور دارد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صنعت نساجی و پوشاک به عنوان ستون فقرات اقتصاد پاکستان شناخته می شود.

تولید منسوجات پنبه ای و پوشاک در طول تاریخ به عنوان عمده تمرکز صنایع این کشور شناخته می شوند. خصوصاً این که مقادیر عمده ای پنبه در این کشور کشت می گردد.

در واقع پاکستان در ساله های اخیر به عنوان چهارمین تولید کننده جهانی پنبه و سومین مصرف کننده جهانی پنبه دسته بندی گردیده است ـ که میزان تولید پنبه آن ۹.۹ میلیون عدل ۴۸۰ پوندی و میزان مصرف آن ۸.۱۱ میلیون عدل ۴۸۰ پوندی پنبه می باشد.

صنعت نساجی و پوشاک عمومی پاکستان شامل بخش های جین، ریسندگی، الیاف ، بافندگی، تکمیل، پوشاک، حوله، عایق های رطوبتی، برزنت و تریکو می گردد.

صنعت نساجی و پوشاک مجموعاً حدود ۴۰ درصد اشتغال صنعتی و ۴۶ درصد مجموع تولید پاکستان را به خود اختصاص داده آند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×