اخبار فرش ماشینی

توزیع کارت نخستین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش فنی‌و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی اظهار داشت: توزیع کارت نخستین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال‌جاری در بخش‌های دولتی و خصوصی از ساعت هشت صبح امروز آغاز و در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هفته جاری پایان می‌یابد.

وی افزود: همچنین توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه همین هفته پایان می‌یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۶ هزار و ۷۵ نفر در نخستین آزمون هماهنگ سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ در ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۶۵۱ نفر مرد و ۳ هزار و ۴۲۴ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

جهانتیغی بیان داشت: ۷۱۹ نفر مرد در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول گفت: ۲۸۱ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و غله و… که ۲۶ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد ۲۲ نفر مرد و ۲۵۹ نفر زن هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مرحله کتبی اولین آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۲ در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) در ۳۳ حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه هفته جاری و همچنین اولین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سال ۱۳۹۲ مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو بخش دولتی و آزاد در ۱۶۶ حرفه روز جمعه آخر این هفته به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که ۳۵ حرفه به صورت همسان کشوری است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جهانتیغی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، باید از امروز تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در اولین آزمون هماهنگ سنجش مهارت در سال ۱۳۹۲ (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز تا روز پنج‌شنبه هفته جاری با مراجعه به سامانه و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

جهانتیغی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون‌های سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۴۲۴۸۳۹و۳۴۲۴۸۳۸ ۰۵۴۱ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×