اخبار فرش ماشینی

وضعیت بازار جهانی پارچه در شش ماه اول ۲۰۱۶

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وضعیت تولید پارچه در جهان در سه ماه اول ۲۰۱۶ نسبت به سه ماه چهارم ۲۰۱۵ دچار کاهش شده است، این کاهش به خاطر کاهش تولید در آسیا و اروپا بوده است، به این نحو که در آمریکای جنوبی افزایش تولید داشته ایم.

ارزش سهام پارچه در سه ماه اول ۲۰۱۶ نسبت به دوره های قبلی تغییری نداشته و ثابت بوده است. میزان سفارشات پارچه سه ماه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با دوره سه ماه قبلی نیز در مناطق مختلف جهان متفاوت بوده است، در اروپا سفارشات با کاهش روبه رو شده است ولی در آمریکا افزایش یافته است، البته این در حالی است که آمریکا سفارشاتش نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

سهام جهانی پارچه در سه ماه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با سه ماهه قبلی تقریبا ثابت بوده است که این ثابت بودن نتیجه کاهش کمتر از ۱% در آسیا و افزایش ۲% در آمریکای جنوبی است. سهام در اروپا و شمال آمریکا به ترتیب ۳.۵% و ۲% در مقایسه گذشته کاهش داشته است ولی در سایر نقاط جهان تغییراتی مشاهده نشده است. موجودی جهانی پارچه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

میزان سفارشات پارچه در اروپا در مقایسه با سه ماه گذشته و مدت مشابه سال قبل به ترتیب با ۲% و ۴% کاهش مواجه شد. در آمریکای جنوبی نیز به صورت مقایسه سالیانه کاهش ۲۳% گزارش شد ولی این کاهش در سه ماه قبلی کمی جبران گشته و با ۵% رشد همراه بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیش بینی ها برای سه ماه دوم و سوم ۲۰۱۶ حاکی از این است که تولید جهانی نخ و پارچه افزایش خواهد یافت که به نحوی که افزایش سه ماه سوم بیشتر از سه ماه دوم هم خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×