اخبار نساجی

سرفصل برنامه های وزارت صنعت برای حمایت از تولید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سرفصل برنامه های وزارت صنعت برای حمایت از تولید

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ابزارهای جدید تامین مالی در حوزه صنعت و تولید به زودی از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت اعلام می شود.

علیرضا شجاعی در نشستی خبری با اشاره به اجرایی شدن ابزارهای جدید تامین مالی در حوزه صنعت و تولید، از اعلام این ابزارها از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت در اوایل تیر ماه امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری ۱۰ محور را بعنوان سرفصل برنامه های خود در حوزه تولید اعلام کرده است، گفت: رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار، تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی، اتمام طرح های نیمه تمام، تامین مالی، توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی و غیره از جمله این سرفصل ها است.

وی گفت: در چند روز گذشته بحث بهبود فضای کسب و کار کلید خورد و موضوع تامین مالی و ابزارهای جدیدی که باید در این حوزه به کار گرفته شود، مطرح شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شجاعی بهبود کیفیت محصولات و قیمت تمام شده،به کارگیری تکنولوژی های روز،افزایش صادرات غیرنفتی،برنامه ریزی استانی و تقویت فرهنگ عمومی جامعه در مصرف کالاهای تولید داخل را از دیگر برنامه های این وزارتخانه در راستای تقویت تولید ملی اعلام کرد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای صیانت از واحدهای تولیدی موجود ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبارتصویب شده بود که به استان ها تعلق گرفت تا برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی همچنین از برگزاری سه نمایشگاه در این راستا خبر داد و گفت: نمایشگاه ساخت ایران با شعار’ تولید ملی صادرات محور’، نمایشگاه صنعت و نمایشگاه بومی سازی درسال جاری برگزار می شوند.

شجاعی به شناسایی واحدهای مشکل دار در کارگروه حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای رسیدگی هر چه سریعتر به امور، ستاد تسهیل اختیاراتی را به استان ها تفویض کرد تا جلسات استانی زیر نظر استانداری ها تشکیل شود و تمام موارد احصا و دسته بندی شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×