اخبار نساجی

راهپیمایی کارگران نساجی مازندران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برای چندمین بار متوالی در قائم شهر انجام شد

قائم شهر – خبرنگار کیهان:
جمعی از کارگران نساجی قائم شهر برای چندمین بار متوالی در اعتراض به عدم پرداخت ۱۳ ماه حقوق خود در سطح شهرستان راهپیمایی کردند.
جمعی از کارگران نساجی مازندران دیروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۱۳ ماهه معوقه خود از سوی کارفرما با انجام راهپیمایی در سطح شهرستان قائم شهر خواهان استیفاء حق و حقوق شان از سوی مسئولان ذی ربط شدند.
بنابراین گزارش کارگران معترض در طول مسیر حرکت شان خواسته ها و مشکلات خود را کاملاصنفی و در فضایی مسالمت آمیز اعلام کردند. این عده در پایان با حضور در مصلای نمازجمعه شهرستان شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در سخنان خود در نمازجمعه شهرستان با انتقاد از بی توجهی مسئولان به مشکلات کارگران نساجی مازندران گفت: علی رغم وعده محکم رئیس جمهور در سفر اول استانی برای احیا و نوسازی نساجی مازندران متعاقب آن واگذاری این کارخانه ها به بخش خصوصی و سرمایه گذار ترک در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی؛ نباید این مجموعه عظیم صنفی با چالش های موجود به حال خود رها شود و این در حالی است که دولت برای خرید ماشین آلات جدید ۳۰ میلیون یورو به سرمایه گذار تسهیلات ارزی می دهد؛ مگر می شود این دولت در پرداخت حقوق کارگران عاجز باشد؟!
آیت الله معلمی با اشاره به ضرورت هوشیاری کارگران از مسئولان خواست ضمن تعیین تکلیف کارگران حقوق آنها را پرداخت کنند.
گفتنی است، در پایان نمازجمعه فرماندار قائم شهر با حضور در جمع معترضان اظهار امیدواری کرد؛ در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

روزنامه کیهان، شماره ۲۰۰۳۸ به تاریخ ۱۱/۷/۹۰، صفحه ۱۱ (شهرستانها)

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×