جذاب‌ترین‌ها

وب سایت تعاونی فعالان تکمیل فرش کاشان

شرکت تعاونی فعالان تکمیل فرش

تولید فرش ماشینی در حال حاضرز اصلی ترین صنعت در منطقه کاشان ، آران و بیدگل می باشد که در ۳ مرحله ۱- ریسندگی الیاف و تولید نخ ۲- تکمیل بافت فرش ۳- تکمیل فرش صورت می گیرد.

در حقیقت فرش آخرین مرحله از روند تولید فرش ماشینی تست . که ورودی آن رول خام دریافتی از شرکت ها می باشد و خروجی آن فرش آماده عرضه به بازار فرش است .

اخیرا شرکت های تکمیل فرش در کاشان ، آران و بیدگل با تشکیل شرکت تعاونی در صدد برآمدند با همدلی و هماهنگی به مشکلات متعدد این صنعت فائق آمده و زمینه را برای بهبود وضعیت موجود و جلوگیری از غیر اقتصادی شدن فعالیت در این بخش و انتقال سرمایه های سرمایه گذاران به دیگر فعالیت های اقتصادی بعمل آورند .

در حال حاضر در شهرک های صنعتی شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ۳۶ شرکت فعال هستند . از آنجا که انجام کار در شرکتهای تکمیل در ۷ مرحله تخصصی انجام می شود به همین دلیل یکی از صنایع با تراکم کارگیری بالا محسوب شده و هر شرکت فعال برای تکمیل ۸۰ تا ۹۰ نفر نیرو نیاز دارد . در حال حاضر در صورت استفاده از تمام ظرفیت موجود در شرکتهای تکمیل حدود ۳۰۰۰ نفر به طور مستقیم می توانند مشغول به کار باشند .

اهداف تشکیل شرکت تعاونی :

۱- تعامل سازنده با شرکت های بافنده: واقعیت این است که شرکت های بافت و تکمیل بدون وجود یکدیگر قادر به ادامه فعالیت نیستند و به دلیل این پیوستگی مشکلات مشابهی در هر دو گروه دیده می شود . از این رو یکی از اهداف ما از ایجاد تعاونی فراهم آوردن بستری مناسب برای تعامل بیشتر و بهتر با شرکت های بافنده جهت حل معضلات می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۲- برنامه ریزی جهت خروج از بحران موجود در صنعت تکمیل فرش و حفظ اشتغال موجود و حرکت به سوی آینده ای روشن تر

۳- انتقاع همکاران از فعالیت های اقتصادی شرکت تعاونی به منظور تسهیل در تامین مواد آولیه، تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و کاهش بهای تمام شده .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×