اخبار نساجی

تاکید مرکل و مونتی بر لزوم تداوم مبارزه با بحران اقتصادی

 

رهبران آلمان و ایتالیا روز سه شنبه در رم تاکید کردند که اروپا مرحله حساسی از بحران اقتصادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است ولی همچنان تلاش‌ها برای مهار کامل این بحران باید ادامه پیدا کند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز چهارشنبه (۱۴ مارس / ۲۴ اسفند) تصریح کرد: رهبران آلمان و ایتالیا روز سه شنبه در رم تاکید کردند که اروپا مرحله حساسی از بحران اقتصادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است ولی همچنان تلاش‌ها برای مهار کامل این بحران باید ادامه پیدا کند.

به گفته این شبکه، ماریو مونتی نخست وزیر ایتالیا که کشورش یک رکود اقتصادی جدی را تجربه می‌کند همراه آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک بر اهمیت مشارکت همه کشورهای اروپایی در رشد اقتصادی دوباره قاره سبز تاکید کردند.

بر پایه این گزارش، آقای مونتی در این مورد گفت:“فاز اعظم بحران منطقه پولی یورو به نظر می‌رسد که به پایان رسیده باشد ولی این به این معنی نیست که راحت شده‌ایم.”

یورونیوز افزود: «آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان افزود :“ما باید رشد و رقابت پذیریمان را در دنیایی که تا این اندازه تغییر کرده ثابت کنیم. واقعیت این است که رقابتها خارج از اروپا روز بروز قوی تر و جدی تر می‌شوند.”»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

درحالی‌که صدراعظم آلمان با حضور در رم با هدف بسط اندیشه اروپای بزرگ‌تر و قوی‌تر، از سیاست‌های ریاضتی جدید دولت ایتالیا دفاع می‌کرد، جمعی از مخالفان سیاست‌های این کشور در پایتخت ایتالیا تجمع اعتراضی ترتیب و علیه آنگلا مرکل شعار دادند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×