اخبار نساجی

ردیف‌های بودجه ۹۱ در دیوان محاسبات بررسی می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس دیوان محاسبات کشور از بررسی دقیق لایحه بودجه ۹۱ و انطباق آن با قانون برنامه پنجم توسعه قبل از بررسی در مجلس خبر داد و گفت: در این بررسی کارشناسانه وارد ردیف های بودجه هم شده ایم، کاری که هیچ گاه مجلس هم وارد آن نمی شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به کمیته تشکیل شده از کارشناسان دیوان محاسبات و کارشناسان حوزه های مختلف اجرایی برای بررسی لایحه بودجه ۹۱ و نواقص آن اظهارداشت: در این بررسی از اساتید دانشگاه و افراد با تجربه بیرونی استفاده کرده ایم و حتی داخل ردیف های بودجه هم شده ایم، در حالی که مجلس هیچ گاه وارد ردیف های بودجه نمی شود.

وی ادامه داد: در این بررسی کارشناسی بودجه ۹۱ را با بودجه ۹۰ انطباق می دهیم و همچنین از نظر انطباق با قانون برنامه پنجم هم بررسی های دقیقی انجام خواهیم داد.

رئیس دیوان محاسبات کشور ابراز امیدواری کرد بررسی دقیق دیوان محاسبات و کمیته تشکیل شده تا پس از انتخابات کامل و نواقص لایحه بودجه ۹۱ رفع شود و گزارش آن در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سئوال که لایحه بودجه ۹۱ تا چه میزان متفاوت از لایحه بودجه ۹۰ است، گفت: در لایحه تقدیمی دولت تفاوت های زیادی با بودجه ۹۰ شاهد هستیم، به طوریکه دربرخی بندها مواردی هست که جهت گیری بودجه ۹۱ را عوض می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درباره رقم درنظر گرفته شده برای هدفمندی یارانه ها نیز گفت: در این مورد رقمی در بندها و اجزاء و بودجه عمومی نیامده اما رقم آن در قالب بودجه شرکت‌ها دیده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×