اخبار نساجی

تحریم‌های آمریکا واردات نفت چین از ایران را کاهش نداد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تحریم‌های آمریکا واردات نفت چین از ایران را کاهش نداد

بلومبرگ: رییس پیشین سازمان ملی انرژی چین با تاکید بر این که بازار جهانی انرژی به شدت نگران کاهش عرضه نفت ایران است گفت تحریمها هیچ تاثیری بر واردات نفت چین از ایران نداشته است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از بلومبرگ، ژانگ گوبائو تصریح کرد واردات نفت خام چین از بازارهای بین المللی به علت افزایش تنش در مساله هسته ای ایران و رشد قیمت نفت افزایش چشمگیری داشته است . بازار جهانی انرژی به شدت نگران کاهش عرضه و صادرات نفت ایران است .

بر اساس گزارش فارس از بلومبرگ، وی افزود بی شک قیمت نفت بر تصمیم کشورهای مختلف برای میزان واردات آن موثر خواهد بود . چین به شدت مخالف اعمال تحریمهای تجاری و اقتصادی بر ضد ایران است و اعمال این تحریمها را برای حل و فصل مساله هسته ای ایران کارساز و موثر نمی داند .

اتحادیه اروپا قصد دارد از ابتدای جولای واردات نفت از ایران را قطع کند و ایران نیز تهدید کرده است در صورت اعمال این تحریمها تنگه هرمز را مسدود خواهد کرد . آمریکا و اروپا فشار زیادی را بر مشتریان بزرگ نفتی ایران وارد می کنند تا واردات نفت از ایران را کاهش دهند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×