اخبار نساجی

ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان در کشور

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سال آینده ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در کشور آغاز می شود، گفت: ۵۴ بیمارستان با بیش از ۳ هزار و ۹۵۰ تخت تا پایان سال ۹۰ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر علیزاده در جریان بازدید خبرنگاران از استادیوم ۵۰ هزار نفری اهواز در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ پروژه در زمینه ساختمانهای دولتی و عمومی در کشور داریم که بیشترین حجم این ساختمانها مربوط به ساخت ۱۶۵ بیمارستان با ۲۲ هزار تخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس زمان بندی، تا پایان سال نود ۵۴ بیمارستان با بیش از ۳ هزار و ۹۵۰ تخت به بهره برداری می رسد، همچنین فردا دوشنبه با حضور رئیس جمهور بیمارستان بزرگ قزوین به افتتاح می رسد.

وی تصریح کرد: ۴ بیمارستان شامل بیمارستان آموزشی ۲۰۰ تختخوابی سمنان، ۱۶۰ تختخوابی دامغان و ۲۰۰ تختخوابی گرگان تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

علیزاده با اشاره به ساخت ۱۳ اداره کل با ۱۸ هزار متر مربع زیربنا در کشور اظهار داشت: دو فرهنگستان علوم و علوم پزشکی در تهران با ۲۵ هزار متر زیربنا در حال ساخت است که ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به پروژه بزرگ مصلی بیان کرد قسمت اصلی مصلی با ۳۲۰ هزار متر مربع در حدود ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس زمان بندی تا سال ۹۲ به پایان می رسد. همچنین برای عید فطر در سال ۹۱ آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه مصلی هزینه شده است اظهار داشت: برای سال آینده اولین بیمارستان تخصصی سرطان در ۱۸ طبقه و با ۶۱۰ تخت طراحی شده است که در محوطه بیمارستان امام خمینی ساخت این پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: میانگین هزینه برای هر تخت حدود ۱۴۰ میلیون تومان برآورد می شود و تا سال ۹۴ هم به پایان خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت استادیوم ۵۰ هزار نفری الغدیر در اهواز گفت: این پروژه از سال ۸۴ شروع شده و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: محوطه این استادیوم ۴۴ هکتار است و پارکینگ بیش از ۲ هزار ماشین سواری و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است، همچنین در این استادیوم ۸ باند برای پیست دو و میدانی در نظر گرفته شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×