اخبار نساجی

هند نیازمند انرژی ایران و خواستار توسعه صادرات به این کشور است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

هند نیازمند انرژی ایران و خواستار توسعه صادرات به این کشور است

رییس امور بین المللی اتاق بازرگانی و صنایع هند گفت:نیاز دهلی به انرژی ایران و توسعه صادرات کالا به تهران دو مقوله بسیار مهمی است که برای کشورمان بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ آنیل آگاروالˈ در نشستی با استاندار خوزستان با اشاره به پتانسیل های طبیعی و اقتصادی بسیار خوبی که در استان وجود دارد، افزود: بحران اقتصادی در زمان حاضر گریبان گیر کشور هند و ایران شده و با گسترش ارتباطات با ایران و در کنار آن استان خوزستان می توان شاهد پیشرفت های اقتصادی زیادی بود.

وی با بیان این که خوزستان نقش کلیدی در تقویت ارتباط بین کشور هند با ایران خواهد داشت، گفت : شرایط و صنایع بسیار ارزشمندی همچون صنایع فولاد، پتروشیمی و بنادر بسیار مهم در خوزستان وجود دارد که نقش بسیار مهمی دربهبود روند اقتصادی هند و خوزستان دارد.

آگاروال گفت: سفر مسوولان هند به کشور ایران به منظور تقویت هر چه بیشتر ارتباطات است و هزینه اعتبار در بخش های همچون راه آهن، کشتیرانی در اولویت برنامه های اقتصادی این کشور است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام هندی با اشاره به دیدار از بنادر کشور افزود: از بندر عباس روز گذشته و از بندر امام خمینی (ره) خوزستان امروز دیدار داشتیم که براساس بررسی ها و مطالعاتی که در این بنادر انجام شد ، جابه جایی سنگ آهن توسط این بنادر بسیار حائز اهمیت است.

رییس امور بین المللی اتاق بازرگانی و صنایع هند افزود: هند به دنبال ساختن سیلوهای ذخایر مایع و مازاد شکر و سایر محصولات کشاورزی است که یک پروژه احداث سیلو طی توافقی که انجام گرفت، توسط دو کشور در ایران احداث می شود.

وی گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی و کشاورزی خوبی در خوزستان در حال انجام است که کشور هند آمادگی همکاری هر چه بیشتر در تمامی بخش ها را با استان دارد و با تقویت این رابطه شکوفایی بسیار خوبی در انتظار خوزستان خواهد بود.

رییس امور بین المللی اتاق بازرگانی و صنایع هند که سفر چند روزه ای به ایران داشته ، برای رایزنی در جهت تقویت ارتباط به استان خوزستان دعوت شد که در سفر یک روزه خود به این استان از برخی مناطق حائز اهمیت منطقه دیدار کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×