اخبار نساجی

بان کی مون: تعاونیها در جهان به ۸۵۷ میلیون نفر خدمات مالی ارایه می کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی تعاونی ها (۵ ژوئیه ۲۰۱۴ برابر با ۱۴ تیرماه سال جاری) اعلام کرد در حال حاضر، تعاونی ها در بخش مالی به ۸۵۷ میلیون نفر در جهان که شامل میلیون ها انسان فقیر می شود، خدمات مالی ارائه می دهند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، ˈبانی کی مونˈ در بخش دیگری از این پیام آورده است، تعاونی ها به جوامع در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه کمک می کنند تا انژری ایجاد کرده، عرضه آب را مدیریت نمایند و خدمات اساسی ارائه دهند.

وی در ادامه تاکید کرد ، تعاونی ها به ویژه برای کشاورزی، امنیت غذایی و توسعه روستایی دارای اهمیت هستند.

بانی کی مون در بخش دیگری از پیام خود افزود: تعاونی ها که مالکیت آنها با اعضاست، به وسیله اعضا هدایت می شوند و کسب و کاری در خدمت اعضا هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد، این تعاونی ها می توانند عدالت اجتماعی و برابری را در مرکز پیشرفت اقتصادی قرار داده و تضمین می نمایند که تولید و تدارک کالا و خدمات، مناسب با نیازها و خواست جوامع است.

دبیرکل در خاتمه خواستار تعهد برای استفاده بیشتر از تعاونی ها در راستای توانمندسازی مردم و حرکت به سوی آینده ای پایدارتر شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×