جذاب‌ترین‌ها

هفت دلیل خوب برای حضور در دموتکس هانوفر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برای اینکه از نمایشگاه دموتکس بازدید کنید و یا اینکه در آن به عنوان غرفه گذار شرکت کنید می توان دلایل بسیار زیادی را ذکرکرد. دلایلی که هر کدام می تواند برای ارتقای سطح فروش، بازاریابی و موفقیت فعالان این صنعت تاثیرگذار و مهم باشد.

 

۱-    حضور در بین بهترین ها

حضور در نمایشگاه دموتکس هانوفر یعنی حضور در بین بهترینها. ۱۴۰۰ شرکت غرفه گذار از ۶۰ کشور جهان دستچینی از آخرین نوآوری ها، طرح و نقشه ها و محصولات را در سبد شما قرار می دهد. حضور در نمایشگاه دموتکس هانوفر شما را با هزاران ایده خلاقانه برای شروع و یا توسعه کسب و کار در زمینه کفپوش ها و فرش ماشینی و موکت فراهم می­کند که شاید بتواند مسیر کاری شما را صد در صد بهبود ببخشد.

هفت دلیل خوب برای حضور در دموتکس هانوفر

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۲-    سفر به دور دنیا در چهار روز

تصور کنید می خواهید به تمام شرکت هایی که در سراسر جهان در زمینه کاری شما هستند سری بزنید. مثلاً برای خرید ماشین آلات و قطعات به بلژیک، آلمان، سوئس، برای خرید نخ فرش به ترکیه، هند یا چین و برای بازاریابی فرش های خود به آفریقا سفر کنید و با تاجران آفریقایی مذاکره کنید. نگران نباشید برای انجام همه این کارها فقط ۴ روز زمان نیاز دارید و یک بلیط رفت و برگشت به هانوفر و همین و بس. ملاقات ۱۴۰۰ شرکت برتر دنیا و بیش از ۴۵ هزار بازدیدکننده تخصصی، سفر به دور دنیا در ۴ روز را فراهم می کند.

 

۳-    خودتان را آپدیت و به روز کنید

دنیای امروز دنیای پیشرفت و حرکت رو به جلوست. ایستادن یعنی عقب ماندن از غافله. برای حضور در بازارهای جهانی و تولید و فروش موفق نیاز دارید که همیشه به روز باشید و آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد را رصد کنید. دموتکس هانوفر فضایی را برای شما به وجود می آورد تا بتوانید خود را برای سال جدید به روز کنید و با آنچه در دنیای فرش ماشینی و صنایع جانبی آن در حال رخ دادن آن است آشنا شوید.

فراموش نکنید که در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و هر چقدر از نظر فنی و اطلاعاتی از رقبای خود در بازار جلو باشید به همان اندازه موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

 

۴-    گلچینی از بهترین ها برای بهترین ها

حتما قبل از حضور در نمایشگاه خود را آماده کنید و با دست پر به نمایشگاه بروید. نمایشگاه دموتکس هانوفر جایی است که باید بهترین محصولات و خدمات و داشته های خود را برای بهترین ها صنعت فرش و کفپوش از سراسر جهان گلچین کنید. در دموتکس وقت را هدر ندهید و برای تک تک ساعت های خود برنامه ریزی کنید. فرش هایی را در غرفه خود نمایش دهید که مورد پسند بازار باشد نه مورد پسند شما. صرفاً فرش هایی را که شما دوست دارید خریداران دوست ندارند. اگر شناخت  کاملی از بازار ندارید سعی کنید برای هر سلیقه ای فرشی داشته باشید. سعی کنید طراحان شرکت را نیز در سفر آلمان همراه خود ببرید. طراحان فرش به دلیل اشراف به طرح و نقوش می توانند سلیقه مشتریان را بهتر آنالیز و ارزیابی کنند و مشتری را در چنگ شما نگه دارند.

 

۵-    گردهمایی ها و رویدادهای جانبی نمایشگاه

در نمایشگاه دموتکس هانوفر هر ساله رویدادهای جانبی خوبی برگزار می شود که می تواند مورد توجه شما هم قرار گیرد. سمینارهای نوآورانه، مسابقات طراحی فرش، نشست سالانه انجمن های کفپوش دنیا، کنفرانس های چوبی و نمایش محصولات برتر نوآورانه از این دست اتفاقات هستند.

 

۶-    ارتباطاتی به ارزش شمش طلا

اگر در زمان کودکی کارتن های برنامه کودک را خوب دنبال کرده باشید حتما یادتان هست که روباه قصه ها همیشه طعمه هایش را به صورت یک مرغ بریان برشته و داغ می دید که هر چقدر بیشتر به آن نزدیک می شد آب از دهان روباه بیشتر آویزان میشد! بازدیدکنندگان غرفه شما و یا خریدارانی که در نمایشگاه دموتکس هانوفر با آنها برخورد خواهید کرد بسیار ارزشمند هستند. البته شما روباه نیستید  و نمی توانید مشتریان خود را به شکل مرغ های چاق بریان ببینید. اما باور کنید اغلب تجار و بازرگانانی که در نمایشگاه ملاقات خواهید کرد آنقدر با ارزش هستند که در ذهن شما شمش های طلایی متحرک را تداعی می کنند. روی تک تک افرادی که در نمایشگاه ملاقات می کنید کار کنید و نظرات آن ها را ارزیابی و دسته بندی کنید. آن ها را به لیست مشتریان بالقوه خود اضافه کنید و مطمئن باشید هر کدام از آن ها میتوانند معدن های طلای دائمی شما باشند.

هفت دلیل خوب برای حضور در دموتکس هانوفر

۷-    خودخواه نباشید. تیم شما، آینده شماست

فرصت بهره مندی از نمایشگاه را به اعضای تیمتان هم بدهید. حتما به جای تبدیل سفر به سفر تفریحی و سیاحتی! سعی کنیدچند نفر از کارکنان لایق شرکت را نیز همراه خود به نمایشگاه ببرید و از این فرصت بی نظیر برای همدلی، همفکری، آموزش و ارتقای سطح فکری و کاری کارکنان شایسته تان استفاده کنید. به هر کدام از آنها وظیفه ای بدهید و مطمئن باشید هزینه چند میلیونی برای آن ها چندین برابر در بهبود و ارتقاء سطح کاری آن ها موثر خواهد بود. هر چقدر برای به روز بودن و ارتقای سطح کارمندان شایسته تان هزینه کنید جای دوری نمی رود. حتی یک شب آن ها را در رستورانی در هانوفر مهمان کنید و نظرشان را در مورد نمایشگاه و ارزیابی آن ها برای پیشرفت شرکتان بپرسید.

 

با لوفت هانزا به دموتکس بروید، تخفیف بگیرید.

نمایشگاه دموتکس خطوط هوایی لوفت هانزا را به عنوان شرکت هواپیمایی طرف قرارداد خود معرفی کرده است. اگر از خطوط هواپیمایی لوفت هانزا برای سفر خود استفاده کنید می توانید تخفیف های ویژه نمایشگاهی را در کنار بالاترین سطح خدمات پروازی از شرکت لوفت هانزا دریافت نمائید. برای این کار کافی است به وب سایت شرکت لوفت هانزا مراجعه کنید و در بخش رویدادها و ملاقات ها (Meeting and Events) کد دسترسی مربوط به نمایشگاه دموتکس را وارد کنید.

کد دسترسی نمایشگاه دموتکس: DEZZMAN

این تخفیفات ویژه برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کسانی که کارت بازدید از نمایشگاه را خریداری کرده اند و یا افرادی که به نمایشگاه دعوت شده اند معتبر خواهد بود.

قیمت بلیط رفت و برگشت لوفت هانزا در این سایت برای پرواز رفت از تهران به هانوفر و مسیر برگشت به تهران برای هر نفر بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار متغییر است.

از فرودگاه تا نمایشگاه ۱۰ یورو

در طول نمایشگاه شاتل باس های ویژه ای از فرودگاه هانوفر به سمت نمایشگاه حرکت می کنند. برخی از این شاتل ها متعلق به نمایشگاه و رایگان هستند و برخی با هزینه ۱۰ یورو شما را به نمایشگاه می رسانند. همچنین از اغلب ایستگاه های مهم مترو نیز وسایل حمل و نقل عمومی رایگان به نمایشگاه وجود دارد. محل حرکت این شاتل ها از فرودگاه ترمینال c هستند و محل پیاده شدن نیز ورودی Nord2 خواهد بود.

شرکت طرف قرارداد دموتکس BFM INCOMING AND TRAVELLERS  نام دارد.

 

تحریریه مجله نساجی کهن 

منبع : شماره ۳۳ مجله کهن 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×