اخبار فرش ماشینی

هفتمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف در استان قزوین برگزار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری هفتمین نمایشگاه فرش دستباف استان با مشارکت ۵۰ شرکت از هفتم تا ۱۲ دیماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خبر داد.
    
    هادی نیک فطرت شناساندن فرش اصیل ایرانی به مصرف کنندگان را از اهداف اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: فرش دستباف ایران علاوه بر اینکه با اقتصاد خانواده ها گره خورده است در اقتصاد کشور نیز نقش مهمی دارد و از دیرباز به عنوان هنری اصیل در خانواده های ایرانی حایز اهمیت بوده و نمایشگاه فرش دستباف به عنوان یک رویداد مهم اقتصادی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.
    
    وی اظهارکرد: ایجاد زمینه مناسب فروش با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و تلاش در راستای ارایه کارهای با کیفیت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    
    نیک فطرت ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۵۰ نفر از تولیدکننده و صادرکنندگان فرش و تابلو فرش های دستباف از سراسر کشور به خصوص از استان های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، یزد، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران به مدت شش روز و در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×