اخبار نساجی

سود شرکت ساسول آفریقای جنوبی افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سود شرکت ساسول آفریقای جنوبی افزایش یافت

خبرگزاری فارس: یک مقام شرکت ساسول آفریقای جنوبی اعلام کرد این شرکت در شش ماه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ میلادی به علت افزایش قیمت جهانی نفت با افزایش سود مالی روبرو شده است.

خبرگزاری فارس: سود شرکت ساسول آفریقای جنوبی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس دیلی افزایش قیمت جهانی نفت موجب رشد فزاینده درامد و سود خالص شرکت ساسول شده است .

بر اساس این گزارش کریستین رامون معاون شرکت ساسول تاکید کرد این شرکت در شش ماه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ میلادی به علت افزایش قیمت جهانی نفت با افزایش سود مالی روبرو شده است . بر این اساس دیوید کانستیبل رییس شرکت ساسول نیز تاکید کرد این شرکت همچنان در حال رایزنی برای واگذاری سهام خود در پروژه مشترک آریا ساسول پلیمر در ایران است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت پالایشگاهی ساسول که بیست درصد نفت مورد نیاز خود را از ایران تامین می کند به دنبال جایگزینی نفت ایران با سایر کشورهای بزرگ تولید کننده انرژی است . شرکتهای ساسول و ام تی ان افریقای جنوبی زیر فشار شدید کشورهای غربی برای قطع همکاری با ایران هستند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×