اخبار فرش ماشینی

هدفمندی یارانه‌ها تولیدکنندگان غیرکارآمد را حذف می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در صنعت نساجی تولید‌کنندگان غیر کارآمد را حذف می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدتقی گرجی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تولید‌کنندگان غیر کارآمد را حذف می‌کند.

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات نساجی و پوشاک ایران با اشاره به تاثیر نمایشگاه‌های خارجی بر این صنعت گفت: صنعت‌گران ایرانی با حضور در نمایشگاه‌های خارجی و مشاهده صنایع جهانی به خودباوری می‌رسند.
وی ادامه داد: نمایشگاه ایران در ترکمنستان که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای تولید مشترک و فرو نشاندن تب جامعه برای مصرف کالاهای خارجی است.
گرجی‌نیا افزود: از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی استفاده صنعتگران از تجارب یکدیگر در تولید بهینه است.
وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی به عنوان ابزاری کارآمد در این حوزه مورد توجه است، گفت: شناخت بازارهای هدف از مهم‌ترین عوامل ایجاد توان رقابت در صنایع است.
مدیرعامل صندوق توسعه صادرات نساجی و پوشاک ایران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های خارجی با ایجاد شرایط مقایسه تکنولوژی میان فعالان صنعت نساجی در ایران و دیگر کشورها موجب تقویت خودباوری در این صنعت می‌شود.
گرجی‌نیا گفت: برای رفتن به سمت تولید بهینه، علاوه بر تقویت تولید در کارگاه‌های کوچک، باید به سمت تولید صنعتی پیش رفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×