اخبار نساجی

برخورد پلیس امنیت با مراکز متخلف خدمات رایانه‌ای

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع هرگونه محصول فرهنگی اعم از فیلم های نمایش خانگی توسط مراکز خدمات رایانه ای غیر قانونی و ممنوع است.

‘ سعید جابری انصاری’ در گفت و گو با ایرنا به گشت بازرسی مشترک این ستاد با پلیس امنیت از مراکز خدمات رایانه ای در سطح تهران اشاره کرد و افزود: در گشت بازرسی صورت گرفته، ضمن بازرسی از حدود ۳۰ تا ۴۰ مرکز خدمات کامپیوتری، با حدود ۱۵ تا ۱۶ مرکز متخلف برخورد شد.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اغلب مراکز خدمات رایانه ای مورد بازرسی، علاوه بر نداشتن مجوز صنفی خود، مجوز توریع آثار فرهنگی و هنری را نیز نداشتند.

به گفته جابری انصاری این مراکز برای دریافت مجوز صنفی باید به اتحادیه ماشین های اداری و رایانه مراجعه کنند.
دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتحادیه یاد شده خواست نظارت بیشتری بر مراکز خدمات رایانه ای موجود در سطح شهر داشته باشند و فعالیت های این مراکز را کنترل کنند.

جابری انصاری تاکید کرد: مراکز خدمات رایانه ای اجازه توزیع محصولات فرهنگی و هنری مانند فیلم های نمایش خانگی را ندارند و فقط باید در حوزه کاری خود که ارایه خدمات کامپیوتری است فعالیت کنند.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برخی از مراکز یاد شده علاوه بر توزیع غیر مجاز محصولات فرهنگی، مبادرت به کپی رایت فیلم های غیر مجاز نیز می کردند که با برخی از آنها برخورد شد.
جابری انصاری همچنین از همکاری پلیس امنیت و اداره کل ارشاد استان تهران به منظور هماهنگی برای انجام گشت های بازرسی از نحوه توزیع محصولات فرهنگی در سطح بازار قدردانی کرد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×