اخبار نساجی

آغاز دور جدید فعالیت های کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی

 

آغاز دور جدید فعالیت های کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی

 

پس از وقفه دو ماهه، صبح امروز با برگزاری انتخابات هیأت رییسه کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی اتاق تهران و انتخاب رییس و دو نایب رییس ، دور جدید فعالیت های این کمیسیون آغاز شد. برگزاری نشست های کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی اتاق تهران به دلیل خروج دو عضو دولتی هیأت رییسه این کمیسیون از ترکیب هیأت نمایندگان اتاق تهران، متوقف شده بود که با انتخابات صبح امروز، دور جدید فعالیت های کمیسیون از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، صبح امروز کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی اتاق تهران با حضور رییس اتاق تهران و دو عضو هیأت رییسه و نیز دبیرکل اتاق تهران به منظور انتخاب هیأت رییسه تشکیل جلسه داد و پس از رأی گیری، محمدمهدی رییس زاده به عنوان رییس جدید این کمیسیون انتخاب شد. کرسی نایب رییس اول کمیسیون نیز به کاظم دوست حسینی رییس صندوق ضمانت صادرات رسید و فریال مستوفی نیز نایب رییس دوم شد.

برخلاف دوره گذشته این کمیسیون، این بار دو نماینده بخش خصوصی در ترکیب هیأت رییسه کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی اتاق تهران قرار گرفتند. در دوره قبل، دو عضو دولتی هیأت نمایندگان اتاق تهران به عنوان رییس و نایب رییس دوم در این ترکیب حضور داشتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته محمدمهدی رییس زاده، رییس جدید کمیسیون سرمایه گذاری و تأمین مالی اتاق تهران، در اولین نشست دوره جدید این کمیسیون که روز شنبه آینده برگزار خواهد شد، عملکرد اتاق مبادلات ارزی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. وی در عین حال، از ارسال دعوتنامه اتاق تهران به بانک مرکزی برای حضور نمایندگان این نهاد در نشست روز شنبه خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×