اخبار نساجی

شایعه فرود هواپیمای آمریکایی در تهران و واکنش مدیر شرکت فرودگاه‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

به گزارش بی باک به نقل از سایت مشرق شب گذشته نوشت: یک هواپیمای مسافری آمریکایی که از دوحه به مقصد استانبول در حرکت بود هنگام عبور از آسمان ایران ضمن تماس با برج مراقبت فرودگاه حضرت امام (ره) تهران به دلیل اتمام سوخت تقاضای فرود داشت که پس از موافقت برج مراقبت در فرودگاه امام به زمین نشست که در تمام مدت سوختگیری تمام مسافران در داخل هواپیما بودند.

این هواپیما پس از سوختگیری تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

اما امروز فارس به نقل از مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور نوشت: شایعه سوخت‌گیری هواپیمایی آمریکایی در فرودگاه امام (ره) از اساس کذب است چرا که هواپیمای مزبور متعلق به شرکت ماهان و برای پیوستن به ناوگان هوایی کشور خریداری شده است.

محمود رسولی‌نژاد ضمن تکذیب فرود و سوخت‌گیری هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام اظهار داشت: بحث فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام و سوخت‌گیری آن از اساس شایعه و کذب است.

وی ادامه داد: هواپیمای مزبور یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان است که با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خریداری و برای الحاق به ناوگان هواپیمایی کشور و انجام مراحل نقل و انتقالات اسناد در فرودگاه امام (ره) فرود آمده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تأکید بر اینکه هواپیمای مورد بحث حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته از یکی از شهرهای ترکیه عازم ایران و در فرودگاه بین‌المللی امامفرود آمده است، گفت: حالا اینکه شایعه دور از ذهن آمریکایی بودن این هواپیما از کجا و چرا شکل گرفته است بحثی است که جای تأمل دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبر صحیح اینکه شرکت هواپیمایی ماهان مطابق مجوز سازمان هواپیمایی کشور و قراداد‌های فی‌مابین با یکی از کشورها، هواپیمایی را خریداری و وارد کشور کرده است تا مراحل ثبت اسناد و انتقال مالکیت آن به ایران طی شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام مراحل اداری این هواپیما نیز به چرخه ناوگان هوایی ایران خواهد پیوست، تصریح کرد: مطابق برآوردهای صورت گرفته حدود دو هفته زمان نیاز است که بروکراسی‌های اداری و ثبتی هواپیمای مزبور طی شده و آماده قرار گرفتن در مسیر پرواز شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×