اخبار نساجی

گزارش بین المللی سرمایه گذاری خارجی سال ۲۰۱۲ امروز منتشر می شود

 

گزارش بین المللی سرمایه گذاری خارجی سال 2012 امروز منتشر می شود

تهران – گزارش جهانی سرمایه گذاری خارجی(World Investment Report 2012) به صورت سالانه توسط آنکتاد (کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل) به طور همزمان در ۱۴۱ کشور در سراسر دنیا منتشر می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این گزارش در ایران قرار است با حضور ‘محمدرضا رحیمی’ معاون اول رئیس جمهور، ‘سید شمس الدین حسینی’ وزیر امور اقتصادی و دارایی، مقامات و مسولان کشور و رسانه های داخلی و خارجی در محل سالن مدرس وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام شود.

همچنین قرار است ‘بهروز علیشیری’ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم ضمن اعلام وضعیت سرمایه گذاری خارجی در ایران و مقایسه آن با روند جذب سرمایه در سایر کشورها، اقدامات سازمان سرمایه گذاری به منظور حفظ روند صعودی جذب سرمایه گذاری های خارجی کشور طی سال های اخیر و برنامه های آینده سازمان در این جهت را تشریح کند.

در این مراسم علاوه بر اعلام سهم ایرانیان مقیم خارج در سرمایه خارجی جذب شده در سال ۹۰، حجم سرمایه وارده به کشور در سال ۲۰۱۱ به تفکیک بخش های اقتصادی و استان های مختلف کشور و همچنین استان های برتر کشور در جذب سرمایه به اطلاع مسولان و مقامات کشور خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

امسال به ابتکار سازمان سرمایه گذاری در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت های سرمایه گذاری خارجی نیز برگزار می شود که علاوه بر دلگرمی سرمایه گذاران خارجی از حضور و ملاقات با مسولان کشور، آنها نیز می توانند از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات سرمایه گذاران خارجی قرار بگیرند.

لازم به ذکر است؛ کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل با ارایه گزارش های سالانه آخرین جریان های ورودی و خروجی سرمایه های خارجی در دنیا را مورد بحث قرار می دهد و در این همایش مراسم تقدیر از استانداران، سفرا، مقامات و مدیران اقتصادی اثر گذار کشور در نرخ رشد جذب سرمایه گذاری در ایران در سال ۱۳۹۰ نیز برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×