اخبار نساجی

رئیس سازمان مالیاتی : دریافت تسهیلات، منوط به تسویه بدهی مالیاتی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس سازمان مالیاتی : دریافت تسهیلات، منوط به تسویه بدهی مالیاتی است

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن اعلام بازنگری در قانون مالیات‌های مستقیم از جمله معافیت حقوق‌بگیران، از عدم پرداخت تسهیلات بانکی به مودیان مالیاتی بدون تسویه حساب بدهکاری خود بر اساس ضوابط جدید سازمان امور مالیاتی خبرداد.

علی عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در بازنگری قانون مالیات‌های مستقیم و پایه‌ای موارد تازه‌ای مورد تاکید قرار گرفته، اظهار داشت: نرخ مالیاتی در کشور نسبت به کشور‌های دیگر از جمله کشور‌های توسعه یافته، کمتر است، اما با این وجود باید نسبت به اعمال شرایط لازم برای دستیابی به دریافت مالیات به صورت عادلانه اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در این زمینه بازنگری در معافیت حقوق‌بگیران و همچنین مالیات‌های مستقیم بر خانه‌های خالی و مالیات‌های پایه‌ای دیگر از جمله بازنگری در اجرای ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم درمورد بازنگری در پرداخت تسهیلات به بدهکاران بانکی در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

به گفته وی در اجرای ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم پرداخت تسهیلات مستلزم پرداخت بدهی مالیاتی مودیان به سازمان امور مالیاتی است و دراین زمینه بانک مرکزی اقدامات لازم را انجام داده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر اقتصاد در امورمالیاتی کشور تصریح کرد: مودیان مالیاتی باید برای دریافت تسهیلات براساس ضوابط جدیدی که سازمان مالیاتی آن را مورد بازنگری قرار داده است عملکرد و بدهی مالیاتی خود را تعیین تکلیف کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×